خودنمایی دوربین های غول پیکر پرچمدار هواوی!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تصاویر فاش شده، گوشی تاشدنی هواوی Pocket 2 را با طراحی جالب در سه رنگ مختلف نشان می دهند.

خودنمایی دوربین های غول پیکر پرچمدار هواوی!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تیم مسلم ، هواوی سال گذشته دو گوشی تاشدنی میت ایکس 3 و میت ایکس 5 را روانه بازار کرد، اما خبری از معرفی موبایلی با قابلیت تا شدن عمودی نبود. آخرین مورد از این خانواده، هواوی Pocket S بود که در اواخر سال 2022 معرفی گشت. رندرهای منتسب به مدل نو پاکت اس در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته اند.

براساس گزارش زومیت، رندرهای اولیه، هواوی پاکت 2 را در سه رنگ مشکی، بنفش تیره (که به نظر می رسد بافت چرمی دارد) و سفید (که ظاهری مرمرین دارد)، نشان می دهند.

در بخش پشتی، پاکت 2 مانند مدل های قبلی خود میزبان دو جزیره دایره شکل است. اولی، جزیره دوربین و دومی نمایشگری کوچک است. در هر دو گوشی P50 Pocket و Pocket S، این نمایشگرِ 1.04 اینچی از نوع اولد با وضوح 340 در 340 پیکسل بود.

با توجه به تصاویر فاش شده، هواوی پاکت 2 سه دوربین دارد اما جزئیاتی در خصوص هیچ کدام از ماژول ها منتشر نشده است. هر دو مدل قبلی P50 Pocket و Pocket S دارای دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض بودند، اما P50 Pocket از دوربین 32 مگاپیکسلی ابر طیفی نیز بهره می برد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی و قیمت گوشی هواوی مدل پاکت 2 اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که قیمت گوشی پاکت 2 بیشتر از نسل قبل باشد. احتمالاً هواوی Pocket 2 در لیست برترین گوشی تاشو بازار چین قرار می گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خودنمایی دوربین های غول پیکر پرچمدار هواوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنمایی دوربین های غول پیکر پرچمدار هواوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید