جنازه 2 معدن چی محبوس در طزره پیدا شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مدیرعامل البرز شرقی شاهرود از یافتن اجساد دو معدن چی محبوس در معدن زغالسنگ طزره به دلیل ریزش تونل اطلاع داد و گفت: کوشش برای زنده یافتن این دو فرد بی نتیجه ماند.

جنازه 2 معدن چی محبوس در طزره پیدا شد

منصور شریف در تبادل نظر با مهر، با بیان اینکه پنج روز از ریزش تونل در یکی از جهتهای معدن زغال سنگ طزره در شمال دامغان گذشت و در نهایت پیکر بی جان دو معدن چی محبوس شده یافت شد، تاکید نمود: میلاد روشنایی و سیداصغر افضلی دو کارگر 30 و 35 ساله معدن طزره جان خود را متأسفانه از دست داده اند.

وی اضافه کرد: حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت 12 ظهر روز شنبه 11 اردیبهشت ماه در تونل شماره 42 معدن طزره در کارگاه استخراج k 13 پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد و بعد از پنج روز جست وجو متأسفانه پیکر بی جان این کارگران یافت شد.

مدیرعامل البرز شرقی بیان نمود: پنج تیم عملیاتی به صورت 24 ساعته تمام کارهای خود را در معدن تعطیل و فقط به یافتن این دو جوان می پرداختند که در نهایت کوشش ها برای رسیدن به منطقه ای که این دو معدنچی محبوس بودند، بی نتیجه ماند و حتی بیش از 300 واگن خاک نیز از تونل خارج شد و دو جهت برای رسیدن به معدنچیان محبوس حفر شد اما حجم آوار بسیار زیاد بود تا اینکه امروز پیکر بی جان آن دو نفر یافت شد.

منبع: فرارو

به "جنازه 2 معدن چی محبوس در طزره پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنازه 2 معدن چی محبوس در طزره پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید