رقبای چینی ماشین های آمریکایی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رسانه های خبری چین به خصوص آنهایی که در حوزه خودرو فعالند، هر روز اخباری درباره برترین های نمایشگاه گوانجو منتشر می نمایند. یکی از حوزه های خبری هم به اشکال مختلف به ماشین های به اصطلاح لاکچریاختصاص دارد ؛ ماشین هایی که به نظر می رسد برای رقابت با ماشین های آمریکایی طراحی شده است تا به مشتری های چینی دست کم این حس القا گردد که آنها هم می توانند محصولاتی به همان کیفیت ولی با قیمتی نازل تر داشته باشند.

رقبای چینی ماشین های آمریکایی

وُیا (Voyah) یکی از کارخانه های خودروسازی در چین است که با هدفی که پیش تر شرح داده شد، سال جاری خودرویی برقی را با عنوان رویاپرداز (Dreamer) به شکل کانسپت در معرض دید علاقه مندان قرار داده است. این خودرو که انگار تلفیقی از بیوک GL8 و لکسوس LM است، به ظاهر طراحی زیبایی دارد و هرآنچه ذوق و سلیقه بوده، در آن به کار رفته است.

ویا دریمر (Voyah Dreamer) بعد از مدل قبلی این کارخانه یعنی Voyah i-Land، روانه بازار شده است. Voyah i-Land را کمپانی معروف ایتال دیزان در ایتالیا طراحی نموده و هنوز کانسپت است، مثل دریمر؛ با این تفاوت که دریمر یک شاسی بلند برقی و Voyah i-Land یک کوپه اسپرت است که مثل هر ماشین لاکچری ایتالیایی دلبری می نماید.

صفر تا صد ویا دریمر 9.5 ثانیه است که برای یک ماشین چندمنظوره (MPV) به نظر مناسب است. هنوز درباره قیمت احتمالی این ماشین هم اظهارنظری نشده است.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ تیم مسلم بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "رقبای چینی ماشین های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای چینی ماشین های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید