طرح های مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به خاتمه رسیده است

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار زنجان گفت: طی سه سال گذشته بسیاری از مسائل در حوزه طرح های عمران شهری به خصوص در سال های سخت بودجه برطرف و ریل گذاری ها انجام شد و طرح های مهمی به خاتمه رسید که از جمله آنها بازنگری طرح جامع زنجان است که به تصویب نهایی رسید.

طرح های مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به خاتمه رسیده است

به گزارش وبلاگ تیم مسلم زنجان؛ مهرداد سلطانی در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهرها با استاندار زنجان، با بیان اینکه مدیران ستادی استان باید همراه با مدیران شهری باشند، اضافه کرد: این انسجام موجب پیشبرد اهداف و توسعه شهرها خواهد بود و این نکته باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد که در مقابل باید هماهنگی و وحدت بین مدیران شهری هم شکل گیرد.

وی اضافه کرد: طی سه سال گذشته طرح های مختلفی در استان اجرا شده که روینمودهای جدیدی برای توسعه زنجان به ارمغان آورده است.

این مسوول با اشاره به بازنگری طرح های تفضیلی ابهر، قیدار و خرمدره گفت: این اقدام دست مسوولان شهری را برای اجرای طرح ها باز می گذارد که تهیه طرح هادی برای تعداد دیگری از شهرهای استان هم از دیگر اقدامات است که اختیارات مدیران شهری را برای بهبود عملنمودها بیشتر نموده است.

سلطانی مهمترین وظیفه شوراها را سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداران نام کرد و اضافه کرد: اگر انسجام و رای وحدت وجود داشته باشد، این مسائل رفع می گردد اما تشدد آرا بطور قطع موجب بروز مسائل خواهد بود.

وی گفت: انتظار این معاونت از اعضای شورا این است که شهردار قوی، توانمند و مطلع به امور شهرداری انتخاب نموده و قدرت را به او بسپارند و از طرفی وارد امور جزئی نشوند تا مسئله ای بوجود نیاید.

منبع: جام جم آنلاین

به "طرح های مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به خاتمه رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به خاتمه رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید