قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، شرکت بهمن موتور قیمت نهایی و قطعی خودرو رسپکت پرایم این شرکت را ویژه شهریورماه 1401 اعلام نمود.

قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور

خودرو رسپکت بهمن موتور برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.

خودرو رسپکت بهمن موتور در واقع همان کوین ژوآندو (cowin xuandu) بازار چین است که در سال 2021 روی پلت فرم چری آریزو 7 معرفی و به بازار عرضه شد. جالب است بدانید که شرکت کوین از زیرمجموعه های چری محسوب می گردد که در سال 2014 با هدف فراوری خودروهای مالی و در عین حال جوان پسند تأسیس شد و محصولات آن از نظر فنی و حتی طراحی، جنبه های اشتراک زیادی با خودروهای چری دارند.

رسپکت بهمن موتور یک سدان کلاس C است که از طراحی به روزی بهره می برد. شاید بتوان گفت مجذوب کننده ترین قسمت رسپکت بهمن موتور نمای جلوی آن است که در واقع تا حدودی از طراحی های نو کمپانی پژو الهام گرفته است. یک طراحی خشن که جلوی پنجره هم به صورت دو تکه طراحی شده و طرحی کهکشانی دارد. طراحی چراغ های روز هم دو تکه هستند که یک تکه داخل چراغ و تکه دیگر ادامه آن در زیر سپر قرار گرفته است.

کابین رسپکت بهمن موتور یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین طراحی های داخلی در بین خودروهای بازار ایران را دارد. نمایشگر لمسی 10.25 اینچی از سطح داشبرد جدا شده و بالای دریچه های تهویه نصب شده است.

آگهی های انواع خودرو را در وبلاگ تیم مسلم ببینید

دکمه های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع و دیگر امکانات خودرو در پایین دریچه ها دیده می گردد و اهرم دنده کرومی جلوی آنها واقع شده است. فرمان دی کات هم باعث شده تا حالت اسپرت بدنه در کابین هم مشاهده گردد.

در رسپکت بهمن موتور هم به رسم بسیاری دیگر از خودروهای چینی شاهد یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو هستیم که نیروی خود را به وسیله یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) راهی محور جلو این سدان کامپکت می نماید. پیشرانه رسپکت دقیقاً با پیشرانه خودروهایی مثل چری آریزو 5 TE و چری آریزو 6 یکسان است و حداکثر قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر را فراوری می نماید. البته این پیشرانه در چری آریزو 5 TE و آریزو 6، حداکثر قدرت 147 اسب بخار را فراوری می نماید که علت آن تفاوت های نرم افزاری است.

مصرف سوخت ترکیبی و حداکثر سرعت این خودرو هم به ترتیب برابر با 7.5 لیتر در صد کیلومتر و 190 کیلومتر در ساعت است. بهمن موتور در کاتالوگ رسمی خود حرفی از شتاب صفر تا صد رسپکت نزده است اما با توجه اشتراک فنی و تفاوت وزن اندک این خودرو با سدان های مدیران خودرو، می توانیم شتابی در محدوده 10 ثانیه را برای آن متصور باشیم.

از امکانات رفاهی رسپکت باید

  • به کروز کنترل
  • استارت دکمه ای
  • سنسور عقب
  • دروبین 360 درجه
  • شارژر وایرلس تلفن همراه
  • 6 بلندگو
  • خروجی برق 12 ولت
  • صندلی برقی و مجهز به گرم کن برای سرنشین و راننده
  • سانروف و…

اشاره نمود، که امکاناتی مناسب و در حد و مقدار خودروهای به روز و سایر سدان های چینی بازار ایران است.

***

اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ تیم مسلم بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قطعی خودروی تازه رسپکت بهمن موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید