اشتباهات رایج در شانه کردن موها

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، باشگاه خبرنگاران/ امیر هوشنگ احسانی متخصص پوست، مو و زیبایی اظهار کرد:برس زدن اشتباه موها منشاء بسیاری از مسائل موهای افراد است.

اشتباهات رایج در شانه کردن موها

او توضیح داد: افرادی که دارای مو های فر هستند باید بلافاصله بعد از استفاده از نرم نماینده مو به آرامی هر چه تمام با شانه گره های مو ها را باز نمایند؛ همچنین استفاده از برس روی مو خشک و فر باعث ایجاد وز می گردد.

احسانی ادامه داد: کسانی که دارای مو های مرطوب هستند باید بدانند هنگامی که موهایشان خیس است به هیچ عنوان از برس استفاده ننمایند؛ زیرا موی مرطوب شنماینده تر از موی خشک است و طی کشیده شدن شانه و برس آسیب خواهد دید.

این متخصص پوست، مو و زیبایی اضافه نمود: برس زدن بیش از حد موها ممنوع است و افراد باید بدانند حدود 3 تا 4 بار برس زدن در روز برای حفظ سلامتی و ظاهر مو کافی است. پس در این کار افراط نکنید، زیرا هر چه تعداد برس کشیدن افزایش پیدا کند احتمال آسیب بیشتر می گردد.

این متخصص پوست مو و زیبایی بیان نمود: افراد ممکن است هنگام شانه زدن موهایشان دچار گره گردد در این مواقع افراد باید به یاری انگشتان دست گره های ایجاد شده بر روی مو را به آرامی باز نمایند.

او در خاتمه توصیه کرد: اگر گره های عظیم روی مو ها ایجاد می گردد و افراد نمی توانند با انگشتان دست آن ها را باز نمایند می توانند از محصولات مخصوص گره باز کن استفاده نمایند که برای مو های بلند اسپری، مو های متوسط لوسیون و برای مو های کوتاه کرم مخصوص گره استفاده کاربرد دارد.

منبع: همگردی

به "اشتباهات رایج در شانه کردن موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات رایج در شانه کردن موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید