ببینید: اگر گاد آو وار رگناروک روی پلی استیشن 1 عرضه شده بود!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، گاد آو وار رگناروک از نظر جلوه های بصری یک اثر شگفت انگیز محسوب می گردد. منظره ها وسیع نه قلمروی بازی نفس گیر هستند و کاملا با داستان کلی حماسه نورس مطابقت دارند. با این حال اگر این بازی در دهه 90 میلادی منتشر شده بود، چگونه به نظر می رسید؟

ببینید: اگر گاد آو وار رگناروک روی پلی استیشن 1 عرضه شده بود!

این سوال جالبی است که در پشت اصطلاح دیمیک (demake) گنجانده شده است. دیمیک به زمانی گفته می گردد که یک توسعه دهنده، بازی ها را به گونه ای بازسازی می نماید که انگار برای یک پلتفرم قدیمی طراحی شده اند. حال فردی با نام Jackarte در یوتیوب، اخیرا از تریلری رونمایی نموده است که گاد آو وار رگناروک را با گرافیگ بازی های پلی استیشن 1 نشان می دهد.

در این تریلر شخصیت هایی نظیر کریتوس و آترئوس و بعلاوه خدای جنگ نورس یعنی تیر و از طرفی فریا را مشاهده خواهید کرد که همگی مانند شخصیت های بازی های پلی استیشن 1 به نظر می رسند. همانطور که انتظار دارید، جزئیات بسیار پایین است و شخصیت ها حتی ممکن است که خنده دار به نظر برسند. این مورد به خصوص وقتی که کریتوس و تیر سعی می نمایند تا دست یکدیگر را بگیرند، بیشتر از همه احساس می گردد. هرچند شاید بیشتر بازیکنان ترجیح دهند که بازی را روی سخت افزارهای مدرن تجربه نمایند اما تماشا این تریلر خالی از لطف نیست و نشان از پیشرفت فناوری دارد.

گاد آو وار رگناروک مدت کوتاهی است که برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 عرضه شده است. این بازی پیروز شده تا تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیزد و از طرفی در همین مدت کوتاه توانسته فروش فوق العاده ای را نیز تجربه کند. لازم به ذکر است که این بازی در روز اول عرضه خود پیروز شد تا فروش بیشتری نسبت به دیگر نسخه های سری گاد آو وار در هفته اول انتشار داشته باشد.

بعلاوه این اثر پس از فیفا 23 به برترین بازی از نظر فروش فیزیکی در هفته اول انتشار در امسال تبدیل شده است و در هفته منتهی به 12 نوامبر (21 آبان) پیروز شده تا در جایگاه اول پرفروش ترین بازی های هفتگی در بریتانیا قرار گیرد. در نهایت طبق آمار منتشر شده، 82 درصد از فروش کل بازی در هفته اول روی پلی استیشن 5 و 18 درصد از آن روی پلی استیشن 4 بوده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید: اگر گاد آو وار رگناروک روی پلی استیشن 1 عرضه شده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: اگر گاد آو وار رگناروک روی پلی استیشن 1 عرضه شده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید