بردیم اما راضی نیستم، باید فشار را از روی داوران برداشت

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/فارس سرمربی قشقایی به رغم کسب پیروزی و صدرنشینی در هفته نهم لیگ یک، از نمایش شاگردانش راضی نبود.

بردیم اما راضی نیستم، باید فشار را از روی داوران برداشت

مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه 17 آذر پس از پیروزی دو بر صفر مقابل ویستاتوربین تهران در جمع وبلاگ تیم مسلم گفت: توقعاتی که همه ما داشتیم برآورده نشد اما طبیعی است چون هیچ تیمی نمی تواند در تمام بازی ها عالی ظاهر گردد. حریف هم تیم بسیار خوبی بود و فکر نمی کردم ویستاتوربین تا این حد خوب ظاهر گردد. به نظر من جایگاه حریف با کیفیتش تناسبی ندارد. از کوشش بازیکنانم راضی هستم چون مطمئنم هیچ کدام از آنها در زمین کم نمی گذارند.

وی با بیان اینکه سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود، اضافه نمود: می دانستیم تیم های مدعی با یکدیگر مسابقه دارند و امتیاز از دست می دهند و خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم و به صدر جدول صعود کردیم. لیگ یک همواره غیرقابل پیش بینی است و قابلیت بازیکنان است که نتایج را مشخص می نماید.

رجب زاده درباره داوری مسابقه گفت: به نظر من قضاوت خوبی را شاهد بودیم. حریف به بعضی صحنه ها اعتراض داشت اما به نظر من برخوردهای معمولی بود که نمی توانست پنالتی باشد. متاسفانه داوران در کشور ما بیش از حد تحت فشار هستند و برای اینکه بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند، باید فشار را از روی آنها برداریم.

چرا بازی های تیم قشقایی از شبکه فارس پخش نمی گردد

کاپیتان پیشین فجرسپاسی در ادامه به انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس پرداخت و گفت: نمی دانم چرا نباید بازی های تیم فوتبال قشقایی به عنوان یکی از باشگاه های بومی استان، پخش مستقیم داشته باشد.

او اعلام کرد: قشقایی متعلق به استان فارس است و در صدر جدول مسابقات واقع شده است. فکر می کنم ما باید در کنار یکدیگر به فوتبال این شهر یاری کنیم؛ هم اکنون شش تیم از استان فارس در لیگ های کشوری حضور دارند و این یعنی فوتبال فارس رو به پیشرفت است، پس باید همه به هم یاری کنیم تا این پیشرفت با کیفیت بهتری انجام گردد.

رجب زاده از رئیس صدا و سیمای فارس خواهش کرد که در مورد پخش بازی های تیم قشقایی دستور لازم را صادر نمایند. حق این بچه هاست که بازی هایشان دیده گردد و این مساله برای آینده فوتبال فارس نیز اهمیت دارد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره شرایط چمن استادیوم حافظیه نیز گفت: ترجیح می دهم درباره این مساله صحبت نکنم چون تیمی که می خواهد پیروز گردد، روی هر زمینی باید بتواند نتیجه بگیرد.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر چهارشنبه17 آذرماه در استادیوم حافظیه میزبان ویستاتوربین تهران بود و با گل های دقایق 43 و 96 محمد عابدی و مرصاد فلاح نژاد، میهمان خود را شکست داد. با توجه به توقف ملوان در مقابل مس کرمان، قشقایی با 19 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گیلانی، صدر جدول رقابت ها را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بردیم اما راضی نیستم، باید فشار را از روی داوران برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیم اما راضی نیستم، باید فشار را از روی داوران برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید