بند رخت خلاقانه و کاربردی در مدل های جدید و بسیار شیک

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، یکی از مشکلاتی که در واحدهای مسکونی نقلی و کوچک وجود دارد؛ نبود مکانی برای پهن کردن لباس های آن هاست. برای این منظور از ایده های مختلفی استفاده می گردد تا ساکنین واحدهای مسکونی کوچک هم بتوانند حتی با نبود حیاط و تراس هم بتوانند لباس های خود را پهن نمایند. استفاده از رخت آویزهای مختلف یکی از همین ایده هاست. اما یکی از جدیدترین و شیک ترین ایده ها و خلاقیت هایی که در این زمینه به منصه اجراء درآمده است؛

بند رخت خلاقانه و کاربردی در مدل های جدید و بسیار شیک

استفاده از بند رخت های بسیار خلاقانه مدل جدید می باشد که به صورت اتوماتیک به سقف منازل مسکونی نصب می شوند و پس از استفاده جمع می شوند و به سمت سقف می فرایند تا فضایی را در دکوراسیون داخلی منزل شما اشغال ننمایند. در ادامه بیشتر در مورد این بند رخت ها صحبت می گردد تا در صورتی که نگران فضای اشغال شده در منزل خود هستید؛ بتوانید از این بند رخت ها در منزل خود به خوبی بهره ببرید.

استفاده از بند رخت های بسیار خلاقانه و کاربردی

امروزه به لطف ایده پردازی ها و خلاقیت هایی که در مسائل مختلف به وجود آمده است؛ چندین نوع بند رخت را پدید آورده اند که هر یک از آن ها جزء نمونه های بسیار پیشرفته و زیبایی هستند که کمترین جای ممکن را در منزل مسکونی شما می گیرند. دسته ای از این بند رخت ها بدین صورت می باشد که به سقف منزل یا بالاترین قسمت دیوار نصب می شوند و با یک دکمه از بالا به پایین می آیند تا مورد استفاده برای قراردهی لباس های شما قرار گیرند و پس از استفاده نیز با فشردن یک دکمه می توان آن ها را مجددا به بالا فرستاد. با ورود تکنولوژی و استفاده از ابزارآلات جدید و مکانیزه روز به روز به تعداد مدل های جدید و خاص بند رخت خلاقانه و کاربردی اضافه شده است. تا جایی که شما می توانید هر یک از این مدل ها را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید و مشکل پهن کردن لباس های خود را در منزل نقلی و کوچک خویش برای همواره رفع سازید.

انواع مدل بند رخت در منازل مسکونی

اگر می خواهید از ایده های جدید و خلاقانه بند رخت بهره ببرید؛ شما می توانید در آشپزخانه یا اتاق خواب خود بخشی را اختصاص به بند رخت خلاقانه و کاربردی دهید. این بند رخت ها در کنار کمد دیواری و کابینت های آشپزخانه به صورت کشویی یا رگالی قابل نصب می باشند. به این صورت که شما می توانید تنها با فشردن دستگیره ای که برای آن ها در نظر گرفته شده است؛ بند رخت کاربردی خود را باز کرده و لباس های خود را روی آن ها پهن کنید و پس از استفاده و تخلیه لباس ها نیز می توانید خیلی راحت دستگیره را تا به انتهاء بکشید و درست به مانند یک کشوی کابینت به راحتی آن را باز و بسته کنید. بدون اینکه جایی در آشپزخانه یا اتاق شما اشغال نمایند. به همین جهت است که شما می توانید از این نوع بند رخت های کاربردی و بسیار جالب بهره ببرید. بنابراین دیگر جایی برای نگرانی در منازل کوچک نیست؛ بلکه به لطف پیشرفت هایی که در این زمینه شده است و ایده پردازانی که در طراحی دکوراسیون ایده های خود را پیاده سازی کرده اند؛ شما می توانید از نمونه ها و مدل های مختلف بند رخت خلاقانه و کاربردی در منزل خود بهره ببرید.

بند رخت های رگالی افزونه منزل شما

اگر به فروشگاه های مختلف توجه کرده باشید؛ لباس ها را در داخل رگال های مختلفی قرار داده اند. طراحان دکوراسیون از همین رگال ها ایده پردازی کرده اند و بند رخت های رگالی را به وجود آورده اند. به طوری که شما می توانید در جنس ها و مدل های مختلف از وجود بند رخت های رگالی در منزل خویش بهره ببرید. نکته جالب توجه در این بند رخت های رگالی حالت جمع شدن آن هاست که به راحتی می توان پایه آن ها را به دیوار چسباند و حالت رگالی آن ها نیز به هنگام استفاده باز شده و به هنگام تمام شدن کار خود می توانید آن ها را در همدیگر جمع کنید تا فضایی را در منزل شما اشغال ننمایند.

منبع: اتاق

به "بند رخت خلاقانه و کاربردی در مدل های جدید و بسیار شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند رخت خلاقانه و کاربردی در مدل های جدید و بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید