تبلت اوپو پد ایر با اسنپدراگون 680 به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، گزارش های متعدد حاکی از آن است که اوپو در حال کار روی توسعه تبلت دیگری با نام اوپو پد ایر است. این شرکت در ماه فوریه سال جاری از اولین تبلت خود با نام اوپو پد رونمایی کرد که با پردازنده اسنپدراگون 870 به رقابت با محصولاتی نظیر شیائومی پد 5 پرو می پردازد. اکنون اما این شرکت فناوری میخواهد تا یک تبلت دیگر را به کاربران معرفی و روانه بازار محصولات هوشمند کند. به نظر می رسد که اوپو رویه نام گذاری تبلت جدیدش را از آیپد ایرهای اپل الگوبرداری نموده است. این شرکت بعلاوه پیش از معرفی رسمی، این محصول را برای پیش فروش در وب سایت چینی خود قرار داده است. طبق اطلاعاتی که صفحه این محصول در وب سایت اوپو منتشر نموده، اوپو پد ایر با پشتیبانی از قلم و صفحه کلید در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station بعضی مشخصات فنی این تبلت را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تبلت اوپو پد ایر با اسنپدراگون 680 به زودی معرفی می گردد

اوپو یکی از معروف ترین برندهای چینی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند به شمار میرود که با وجود ناشناخته بودن آن در بین کاربران، گوشی های بسیار خوبی هم فراوری و راهی بازار نموده است. این شرکت چینی برای توسعه زیست بوم محصولات خود میخواهد به زودی از دومین تبلت شرکتش با نام اوپو پد ایر رونمایی کند. اخیراً مشخصات فنی این تبلت تازه به وسیله Digital Chat Station در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن این تبلت تازه مجهز به نمایشگر 10.36 اینچی LCD است که رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل Full HD+ و رفرش ریت 60 هرتز را به کاربران ارائه می دهد.

اوپو از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 680 کوالکام به عنوان قلب تپنده این تبلت هوشمند استفاده نموده است. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، 4 هسته با فرکانس کاری 2/4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1/9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه اوپو پد ایر را یک باتری با ظرفیت 7100 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

تبلت تازه اوپو با یک سیستم اسپیکر چهارگانه که از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می نماید، روانه بازار می گردد. اوپو پد ایر مجهز به یک سنسور دوربین در قاب پشتی است که در خصوص آن اطلاعاتی منتشر نشده است. بعلاوه نباید پشتیبانی این تبلت از قلم و صفحه کلید را نیز فراموش کنیم. Digital Chat Station تقریباً در خصوص همه بخش های این تبلت اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داد، اما باید یادآوری کرد که هنوز صحت این مشخصات به طور رسمی تأیید نشده است. گفته می گردد که این محصول با قیمت 11,500 روپیه برای فروش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بد نیست یادآوری کنیم که اوپو پد، اولین تبلت شرکت اوپو، از یک نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل، نسبت تصویر به بدنه 16:10 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. قلب تپنده اوپو پد را پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 870 تشکیل می دهد که 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امور پردازشی همراهی می نمایند. این تبلت از سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری ColorOS 12 استفاده می نماید و در سیستم دوربین آن تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی وجود دارد. منبع تغدیه اوپو پد را یک باتری با ظرفیت 8360 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که با شارژری به سرعت شارژ 33 وات به سرعت شارژ می گردد.

Digital Chat Station به تاریخ احتمالی رونمایی از اوپو پد ایر در گزارش خود اشاره ای نکرد، اما گفته می گردد که این محصول به زودی در اختیار کاربران و علاقمندان این برند قرار خواهد گرفت. در روزهای آینده احتمالاً مشخصات دقیق و کامل تری از تبلت تازه اوپو در رسانه های خبری منتشر می گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت اوپو پد ایر با اسنپدراگون 680 به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت اوپو پد ایر با اسنپدراگون 680 به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید