توصیه های پزشکی درباره افزایش آلودگی هوا

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرگزاری خبرنگاران- رییس مرکز اورژانس تهران با توجه به افزایش آلودگی هوا از مردم مرکز خواست از سفر های غیرضروری درون شهری بپرهیزند.

توصیه های پزشکی درباره افزایش آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تیم مسلم، دکتر طبری افزود:کسانی که مجبور به فعالیت کاری در محیط بیرون هستند بعد از رسیدن به منزل استحمام کنند.

وی گفت: شهروندان از سفر های غیرضروری درون شهری پرهیز کنند.

دکتر طبری افزود: در مواقع آلودگی هوا در وعده غذایی خود از سبزیجات تازه، شیر و سایر مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها استفاده کنید. همچنین به ورزشکاران توصیه می شود که در فضای باز ورزش و فعالیت بدنی سنگین نکنند.

وی گفت: نوزادان سالمندان، زنان باردار، بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سایر گروه های پرخطر نیزحتی الامکان از منزل خارج نشوند و اگر هم سفر درون شهری ضروری پیش آمد حتما از ماسک مناسب (فیلتر دار) استفاده کرده و داروهایشان را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اورژانس تهران افزود: افراد مبتلا به بیماری های تنفسی مزمن که از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند، حتما در هنگام خروج از منزل دستگاه اکسیژن پرتابل (قابل حمل) را به همراه داشته باشند و با مشاهده علائم تنگی نفس و مسائل ریوی به اولین و نزدیک ترین واحد درمانی مراجعه کنند و یا با شماره 115 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توصیه های پزشکی درباره افزایش آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پزشکی درباره افزایش آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید