جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوش دوتا از پرطرفدارترین لوازم خانگی بوش

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، بوش آلمان یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است. در طراحی و ساخت محصولات خانگی بوش تلاش شده تا انرژی کم تری مصرف شود؛ به طوریکه محصولات آن جزء کم مصرف ترین لوازم خانگی هستند. لوازم خانگی برند بوش با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و همین موضوع نشان دهنده کارایی و دوام بالای محصولات آن است.

جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوش دوتا از پرطرفدارترین لوازم خانگی بوش

در بین لوازم خانگی بوش جاروبرقی و ماشین لباسشویی دو مورد از محصولات پر طرفدار این برند به شمار می روند که دارای برچسب انرژی (A++) و (A+++) هستند. در این مقاله به معرفی جاروبرقی برند بوش و ماشین لباسشویی برند بوش می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جاروبرقی برند بوش

جاروبرقی برند بوش از جمله محصولات لوازم خانگی بوش آلمان است که طرفداران زیادی نیز دارد. در ادامه در خصوص برخی از ویژگی های جاروبرقی برند بوش آلمان صحبت خواهیم کرد.

مخزن شیشه ای

جاروبرقی های بوش اغلب دارای مخزن شیشه ای هستند که دارای شیشه شفاف و باکیفیت است. این مخزن حجم بالایی داشته و پس از هر دفعه مصرف قابل شست وشو است. وجود مخزن شیشه ای سبب می شود که پاکت جاروبرقی سریع پر نشود.

موتور قدرتمند

برخی از مردم تصور می کنند که قدرت مکش بالای جاروبرقی بوش به علت موتور قوی آن است اما در واقع داشتن موتور قدرتمند کمک می کند تا طول عمر و استفاده از جاروبرقی برند بوش بالاتر برود. با داشتن موتوری قوی دیگر نگران داغ شدن دستگاه در متراژهای طولانی نخواهید بود. معمولا موتور جاروبرقی های بوش بین 1800 تا 2500 کلمه است.

قدرت مکش بالا

یکی از بارزترین و مهم ترین نکات در خرید جاروبرقی، قدرت مکش آن است؛ چراکه قدرت مکش بالا سبب می شود تا در کم ترین زمان مساحت های زیاد و طولانی تمیز شوند. جاروبرقی های بوش قدرت مکشی بین 1800تا 2200 وات دارند. برخی از مدل های این جاروبرقی آنقدر قوی هستند که ادعا شده است می توانند فرش را بلند کنند!

داشتن فیلتر هپا

زمانی که منزل خود را جاروبرقی می کشید همراه با تمیز شدن خانه گرد و غبار آن بلند و وارد مجاری تنفسی می شوند. بوش تلاش کرده تا با تولید جاروبرقی های فیلتر هپا دار از این موضوع جلوگیری کند. فیلتر هپا 99 درصد از ذرات بلند شده از زمین را پخش می کنند تا وارد مجاری تنفسی نشوند.

ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از لوازم خانگی بوش، ماشین لباسشویی آن است. امروزه یکی از لازمه های هر خانه ای ماشین لباسشویی برند بوش است. در ادامه در خصوص ماشین لباسشویی برند بوش بیش تر صحبت خواهیم کرد.

مخزن با گنجایش بالا

ماشین لباسشویی برند بوش دارای مخزنی با گنجایش بالا است. گنجایش بالا سبب شده تا لباس ها تمیز شسته شوند و کیفیت لباس و شست وشو پایین نیاید.

سیستم تنظیم آب هوشمند

از جمله امکانات مجذوب کننده و چشمگیر ماشین لباسشویی بوش سیستم تنظیم آب هوشمند است. در واقع این دستگاه با توجه به وزن لباس ها حجم آب را مشخص می کند. با این کار طول عمر دستگاه پایین نمی آید و مصرف برق نیز کاهش پیدا می کند.

مدت زمان کوتاه شست وشو

اغلب ماشین لباسشویی های بوش نسبت به سایر ماشین لباسشویی ها سریع تر کار خود را به خاتمه می رسانند. چنانچه از تکنولوژی شست وشوی سریع و کوتاه بیش تر استفاده می کنید، ماشین لباسشویی برند بوش یک گزینه عالی است.

ضد لرزش

ممکن است شما هم دیده باشید که ماشین لباسشویی در زمان شست وشو دچار لرزش و سر و صدا می شود. ماشین لباسشویی های بوش این اطمینان را به شما می دهند که با بهترین کیفیت و کم ترین سر و صدا و لرزش کار خود را انجام دهند. علت وجود این ویژگی منحصربه فرد طراحی ویژه دیواره های دستگاه است. در واقع دیواره های آن به گونه ای طراحی شده که ارتعاشات را خنثی می کند.

بررسی ولتاژ

این وسیله از لوازم خانگی بوش می تواند در کم ترین زمان نوسانات برق را بررسی تا کوچک ترین آسیب را کنترل کند.

طراحی دیگ

دیگ ماشین لباسشویی برند بوش دارای طراحی عالی است که سبب شده در هنگام شست وشو کوچک ترین آسیبی به لباس وارد نشود.

اضافه کردن لباس در بین برنامه

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در وسط شست وشوی لباس ها یادتان بیاید که لباسی مهم را فراموش کرده اید. خوشبختانه ماشین لباسشویی برند بوش با تعبیه دری روی ماشین سبب شده تا هر زمانی بتوانید لباس خود را اضافه کنید.

تکنولوژی i-Dos

این فناوری به معنای توزیع مواد شوینده است. در واقع در این تکنولوژی مواد شوینده بر اساس حجم و وزن لباس ها توزیع می شود. همچنین آب مصرفی نیز بر اساس حجم لباس ها مصرف می شود. دقت داشته باشید که این تکنولوژی سبب کاهش اتلاف انرژی و آب شده است. در برخی از ماشین های لباسشویی با شستن ناقص و اشتباه لباس ها سبب آسیب به بافت و الیاف پارچه شده در نتیجه باعث بروز حساسیت و آلرژی روی پوست می شود. خوشبختانه ماشین لباسشویی برند بوش با داشتن این تکنولوژی سبب شده تا بافت لباس آسیب نبیند و آلرژی ایجاد نشود.

تکنولوژی EcoSilence Drive

لباسشویی برند بوش از جمله لوازم خانگی بوش است که دارای امکانات زیادی است. این تکنولوژی نیز یکی از چند فناوری تعبیه شده در آن است. در ماشین لباسشویی برند بوش برس های کربنی با آهن رباهای قوی ساخته شده است که سبب کاهش صدا در هنگام کار کردن می شود.

استفاده از قابلیت SuperQuick و PowerWash

ماشین لباسشویی برند بوش با داشتن قابلیت SuperQuick و PowerWash می تواند لباس های شما را در زمان های 15، 30 و 60 دقیقه ای بر حسب اندازه کثیفی شست وشو دهد.

برنامه های شستشوی متنوع

در ماشین های لباسشویی برند بوش برنامه های شستشوی متنوعی تعبیه شده است. با وجود این ویژگی می توان بسته به نوع و جنس لباس برنامه مشخص و اختصاصی را برای لباس به صورت دستی تنظیم کرد. این موضوع سبب شده تا حدود 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شود و همچنین زمان کم تری برای شست وشوی لباس صرف می شود در نتیجه به طور کلی در مصرف انرژی، زمان و آب صرفه جویی می شود.

سخن خاتمهی

لوازم خانگی برند بوش از جمله محبوب ترین محصولات در سراسر جهان هستند. به طور معمول زمانی که افراد در پی محصولاتی با دوام و مطمئن هستند بوش را انتخاب می کنند؛ چراکه در طراحی و ساخت لوازم خانگی برند بوش تلاش شده مصرف انرژی کاهش یابد. همچنین طراحی زیبا و منحصر به فرد آن باعث شده تا جلوه ای مجذوب کننده به خانه شما ببخشد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در خصوص محصولات بوش کسب کرده باشید. برای خرید لوازم خانگی بوش می توانید از طریق خانه بوش اقدام کرده و راهنمایی های لازم را از کارشناسان آن دریافت کنید.

منبع: اتاق

به "جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوش دوتا از پرطرفدارترین لوازم خانگی بوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوش دوتا از پرطرفدارترین لوازم خانگی بوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید