خبرنگاران هر هفته هزار خودرو سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به انجام معاینه فنی حدود یک هزار خودرو سنگین طی هر هفته سال جاری در استان گفت: 87 درصد وسایل نقلیه سنگین فعال استان در آزمایش های مربوط به معاینه فنی نمره قبولی دریافت نموده است.

خبرنگاران هر هفته هزار خودرو سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی می گردد

ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تیم مسلم افزود: طی امسال حدود 50 هزار وسیله نقلیه سنگین در آذربایجان غربی به مراکز معاینه فنی مراجعه و از این تعداد، حدود 43 هزار و 500 دستگاه کارت معاینه فنی خود را دریافت کرد.

وی افزود: نزدیک به 6 هزار و500 دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز که در این آزمایش ها رد شده برای بهبود شرایط و حل مسائل فنی به مراکز مجاز عودت داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد: معاینه فنی خودروهای سنگین با همکاری هفت مرکز در استان انجام می گردد که هر کدام از این مراکز به طور متوسط در هر هفته میزبان حدود 150 خودرو است.

شکری افزود: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در کامیون ها و کشنده ها را شامل می گردد و میزان آلایندگی و سیستم نور چراغ ها از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان هشت هزار و 500 کیلومتر را راه های روستایی تشکیل می دهد.

این استان یکی از استان های فعال در برقراری راستا جاده ای با دیگر استان های کشور و کشورهای همسایه به شمار می رود به طوری که روزانه دهها اتوبوس از ارومیه و دیگر شهرهای استان، مسافران را به استان های دیگر جابجا می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هر هفته هزار خودرو سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هر هفته هزار خودرو سنگین در آذربایجان غربی معاینه فنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید