دفاع تمام قد پورتو از مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، باشگاه پورتو با بیانیه ای به نقدها علیه طارمی واکنش نشان داد و شدیدا از بازیکن ایرانی حمایت کرد.

دفاع تمام قد پورتو از مهدی طارمی

شنبه شب در چارچوب رقابت های محبت آمیز، تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مقابل موناکو به فزونی 2 بر یک رسید، ولی این سرانجام کار نبود.

با اینکه رسانه ها به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند، ولی طرفداران تیم های رقیب پورتو به شدت در فضای مجازی طارمی را مورد حمله قرار دادند و مدعی شدند که این بازیکن همواره تمارض می نماید. (اینجا بخوانید)

فرانسیسکو مارکز، مدیر روابط عمومی باشگاه پورتو نسبت به پست های طرفداران علیه طارمی واکنش نشان داد و شدیدا از مهاجم تیم حمایت کرد.

مدیر باشگاه پورتو نوشت: این اتفاق فقط به خاطر تیم های مریضی است که این شک ها را بیشتر می نمایند. چیزی که کاملا خطا بود و باید پنالتی گرفته می شد را تحت تاثیر قرار می دهند.

وی ادامه داد: آزار و شکنجه طارمی در حال زیاد شدن است. او مدت هاست زیر حمله تیم های رقیب قرار گرفته و ما در اینجا باید متحد بمانیم. ما به مدیریت، به سرخیو کونسیسائو و بازیکنان اعتماد کنیم.

مارکز نوشت: تیم های رقیب 40 سال است می خواهند ما را پایین بکشند. هیچ وقت هم پیروز نشدند، زیرا ما همواره می دانستیم که تیم را چگونه جمع کنیم. مطمئنا این فصل هم پیروز نخواهند شد. زنده باد پورتو.

منبع: فرارو

به "دفاع تمام قد پورتو از مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع تمام قد پورتو از مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید