دیدنی های جزیره وادهو، قطعه ای از بهشت در مالدیو

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در قاره آسیا کشور کوچکی با نام مالدیو وجود دارد که از 1200 جزیره بر روی اقیانوس هند تشکیل شده اما تنها 202 جزیره آن قابل سکونت هستند. آب سواحل مالیدو چنان شفاف است که شما قادر هستید تمام سنگ ها و گیاهان کف دریا را بینید و در میان این زیبایی ها شنا کنید. در بین جزایر خارق العاده مالدیو جزیره ای با نام وادهو وجود دارد که با ویژگی خاص خود نظیر موج های درخشان سبب جذب گردشگران و ماجراجویان بسیاری از سراسر جهان شده است. رسانه های مشهور جهان لقب قطعه ای از بهشت را به دیدنی های جزیره وادهو داده اند و نام این جزیره را در فهرست مکان هایی که قبل از مرگ باید دید نوشته اند که یکی از علل آن درخشندگی ساحل وادهو می باشد. برای آشنایی بیشتر با قطعه ای از بهشت در کشور مالدیو خبرنگاران را دنبال کنید. در این مقاله با دسترسی به جزیره وادهو نیز آشنا خواهید شد.

دیدنی های جزیره وادهو، قطعه ای از بهشت در مالدیو

دیدنی های جزیره ای زیبا

جزیره وادهو علاوه بر ساحل جالب و حیرت انگیزش به دلیل سکنه کمی که دارد محیطی آرام و تمیز را به گردشگر ها عرضه می نماید. هیچ گردشگری نیست که از سفر خود پشیمان یا ناراضی باشد. گردشگران می توانند در روز از آب شفاف و زیبای ساحل استفاده نمایند و در طول شب به سراغ پدیده نادر و دیدنی ساحل بروند. درخشش آن به قدری جالب است که اگر دلیل آن را ندانید، گمان می کنید میلیون ها ستاره کوچک در این ساحل غرق شده اند. دیدنی های جزیره وادهو در شب محیطی کاملا رویایی را برای گردشگر ها به وجود می آورد و لازم به ذکر است این جزیره درخشان و خارق العاده در تمام طول سال دارای آب و هوایی معتدل و مناسب برای گردشگران است.

دلیل درخشندگی ساحل وادهو

در دسترسی به جزیره وادهو تعیین شده که در آب سواحل وادهو، فیتوپلانکتون ها و میکروب هایی زندگی می نمایند که با تغییر سطح اکسیژن طی یک واکنش شیمیایی فسفرافکنی می نمایند. هنگامی که موج ها با ساحل شنی برخورد می نمایند. پوسته سلولی فتوپلانکتون ها به سیگنال های الکتریکی پاسخ داده و نورآبی از خود فراوری می نماید. این میکروب های درخشان دریایی حتی جای قدم هایی که شما بر ساحل می گذارید را پر می نمایند و شکلی جالب به آن می دهد. مالدیو تنها کشوری نیست که این پدیده نادر در آن رخ می دهد. در بعضی از سواحل ژاپن و استرالیا نیز این واکنش شیمیایی اتفاق می افتد اما باید بدانید که ساحل درخشان وادهو از برترین و زیباترین مکان به شمار می رود.

منبع: همگردی

به "دیدنی های جزیره وادهو، قطعه ای از بهشت در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های جزیره وادهو، قطعه ای از بهشت در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید