سوبارو اسنت در مقابل هیوندای پالیسید؛ کدام شاسی بلند 3 ردیفه مناسب است؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، سوبارو اسنت و هیوندای پالیسید از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

سوبارو اسنت در مقابل هیوندای پالیسید؛ کدام شاسی بلند 3 ردیفه مناسب است؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، امروزه شاسی بلند های سایز میانه که با سه ردیف جایگاه ارائه می شوند بسیار مورد استقبال گرفته است. این خودروها دارای جایگاه های انعطاف پذیر، فضای بار سخاوتمندانه و کشش AWD است. در حالی که وسایل نقلیه زیادی برای انتخاب در رده شاسی بلند های سه ردیفه سایز میانه وجود دارد، هیوندای پالیسید و سوبارو اسنت به دلایل مختلفی متمایز هستند.

پالیسید دارای ظاهری مجلل و تزئینات داخلی و ویژگی هایی است که وسایل نقلیه ای مانند لندروور رنج روور را با هزینه بسیار کمتر تداعی می نماید. در همین حال، سوبارو اسنت از شرکتی می آید که بر فناوری تمام چرخ محرک تسلط دارد و آن را به عنوان تجهیزات استاندارد گنجانده است که در آن بسیاری از رقبا از جمله پالیسید فقط AWD را به عنوان یک گزینه با هزینه اضافی ارائه می دهند.

هر دو اسنت و پالیسید وسایل نقلیه توانمندی هستند که به عنوان خودروهای خانواده به شمار می آیند. اما اگر در پی تفاوت این 2 خودروها هستید، آنها را در این گزارش مقایسه نموده ایم.

اسنت: جایگاه های جلو سوبارو اسنت در نسخه پایه مجهز به تنظیمات دستی است اما در تریم محدود یک جایگاه برقی به چشم می خورد. جایگاه های گرم شونده در تریم های Premium و بالاتر گنجانده شده اند، نسخه محدود بعلاوه دارای فرمان گرم کن و جایگاه های عقب گرم شونده است و در نسخه تورینگ جایگاه های جلو دارای تهویه است. تریم های پایه و پریمیوم روکش پارچه ای دارند، در حالی که لیمیتد و تورینگ چرم را اضافه می نمایند.

تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه ای در تریم پایه آسنت گنجانده شده است و تریم پریمیوم و بالاتر، کنترل های تهویه مطبوع جداگانه را برای ردیف دوم اضافه می نماید.

مدل های پایه اسنت دارای صفحه نمایش اطلاعات تفریح 6.5 اینچی هستند که از پلتفرم های اپل کارپلی و اتو اندروید پشتیبانی می نماید. صفحه نمایش در تریم پریمیوم به 8.0 اینچ می رسد و نسخه تورینگ ناوبری استاندارد را اضافه می نماید.

درب عقب برقی در تمام تریم ها وجود دارد، چراغ های جلوی استاندارد آسنت، LED های تطبیقی هستند که برای دید بهتر در پیچ ها به فرمان پاسخ می دهند. نسخه محدود دارای یک آینه دید عقب با نور کم اتوماتیک و ارتقاء تورینگ به سیستم آینه مبتنی بر دوربین است.

بسته راحتی تریم پریمیوم اسنت یک آینه عقب کم نور اتوماتیک و ترمز اتوماتیک معکوس را اضافه می نماید. پکیج اسپورت دارای سانروف پانوراما، چرخ های ارتقا یافته، ناوبری و پوشش فضای بار است. اگر تریم نسخه محدود را انتخاب کنید، می توانید یک بسته اسپرت شامل استریو ارتقا یافته، سانروف، ناوبری و پوشش بار دریافت کنید.

پالیسید: در پالیسید SE سطح پایه، روکش پارچه ای و جایگاه های جلوی دستی وجود دارد. نسخه SEL گرمکن جایگاه های جلو و جایگاه راننده برقی را دارد و نسخه محدود دارای روکش چرمی، جایگاه برقی برای سرنشینان جلو، جایگاه های جلو دارای تهویه و فرمان گرم کن است. تهویه مطبوع استاندارد است، اما برای دریافت تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه ای باید به سراغ SEL رفت.

سیستم اطلاعات تفریح پایه پالیسید از یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی استفاده می نماید و بعلاوه دارای یک صفحه نمایش 10.25 اینچی است که در نسخه محدود و Calligraphy ارتقا یافته است و هر دو از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می نمایند. تمام تریم های پالیسید دارای چراغ های جلوی LED اتوماتیک روشن/خاموش هستند، اما هیوندای چراغ های جلوی تطبیقی ارائه نمی دهد.

اسنت: سوبارو تمام تریم های آسنت را به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ مجهز می نماید که 260 اسب بخار قدرت و 277 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته و سیستم متقارن چهار چرخ متحرک سوبارو متصل می گردد.

پالیسید: در هیوندای پالیسید، عملکرد از یک موتور 3.8 لیتری V6 تنفس طبیعی است که 291 اسب بخار قدرت و 262 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. این خودرو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می گردد که در بیشتر تریم ها با دیفرانسیل جلو هماهنگ می گردد. مدل های SE، SEL و Limited سیستم HTRAC AWD هیوندای را به عنوان یک آپشن ارائه می نمایند و در پکیج خوشنویسی رده بالا استاندارد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سوبارو اسنت در مقابل هیوندای پالیسید؛ کدام شاسی بلند 3 ردیفه مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوبارو اسنت در مقابل هیوندای پالیسید؛ کدام شاسی بلند 3 ردیفه مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید