شرکت Fossil از بازار ساعت های هوشمند خارج می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، بعد از گذشت بیش از یک سال سکوت، شرکت Fossil رسما بیان کرد که دیگر ساعت های هوشمند فراوری نمی نماید. این شرکت چندین سال است که ساعت های هوشمند مبتنی بر WearOS فراوری می نماید و در دورانی که گوگل توجه زیادی به این سیستم عامل نشان نمی داد، شرکت فسیل ساعت های هوشمند زیادی را راهی بازار کرد.

شرکت Fossil از بازار ساعت های هوشمند خارج می گردد

اما بعد از انتشار WearOS 3 در سال 2021، ساعت های این شرکت به سرعت زیر سایه ساعت های هوشمند سامسونگ و گوگل قرار گرفتند. آخرین ساعت شرکت Fossil، با نام Fossil Gen 6 Wellness Edition عرضه شد که نقد های متوسطی دریافت کرد.

اواخر سال گذشته میلادی متوجه شدیم که این شرکت ساعت های هوشمند به جای مانده در انبارهای خود را با تخفیف های سنگینی به فروش گذاشته و خرید مدل Gen 6 هم تا حد زیادی غیر ممکن شده بود. تقریبا در همان زمان، کارکنان خرده فروشی های این شرکت می گفتند که بر اساس شایعات، شرکت Fossil از بازار ساعت های هوشمند خارج می گردد.

سخنگوی این شرکت به سایت Verge اعلام نموده که در کنار ساعت های هوشمند، دیگر خبری از ساعت های هیبریدی هم نخواهد بود که اجزای ساعت های کلاسیک را با نمایشگرهای مبتنی بر جوهر الکترونیکی ترکیب می کردند. سخنگوی شرکت فسیل می گوید آن ها قصد دارند منابع خود را به سایر بخش ها انتقال دهند که همچنان فرصت های زیادی برای رشد دارند. به طور معین، به بخش هایی مانند طراحی و توزیع ساعت های مرسوم، جواهرات و کالاهای چرمی اشاره شده است.

البته شرکت فسیل به کاربران ساعت های هوشمند فعلی اعلام نموده که تا چند سال آینده انتشار آپدیت WearOS را ادامه می دهد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت Fossil از بازار ساعت های هوشمند خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Fossil از بازار ساعت های هوشمند خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید