واکنش ترامپ به آمار 3.4 درصدی قربانیان کرونا ، کمتر از یک درصد است!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس جمهوری آمریکا آمار 3.4 درصدی سازمان بهداشت جهانی را از مرگ و میر مبتلایان به کروناویروس نادرست خواند و مدعی شد آمار درست باید کمتر از یک درصد باشد.

واکنش ترامپ به آمار 3.4 درصدی قربانیان کرونا ، کمتر از یک درصد است!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از گاردین، دانلد ترامپ در گفتگویی تلفنی با شان هنیتی، مجری محبوب خود در شبکه فاکس نیوز با اشاره به آماری که سازمان بهداشت دنیای WHO از آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا داده گفت: به نظر من که 3.4 درصد مرگ و میر خیلی زیاد است. من با خیلی ها که درگیر ماجرا هستند حرف زده ام. کرونا خیلی هم قوی نیست. آنها می گویند بخش عمده مردم کرونا می گیرند و خیلی زود خوب می شوند. اصلا نیاز نیست دکتر بروند. حتی با پزشک تماس هم نمی گیرند.

رئیس جمهوری آمریکا در روزهای اخیر برای گماردن معاون خود مایک پنس به ریاست کمیته ویژه مبارزه با کرونا و البته کوتاهی کردن در تصویب و اختصاص بودجه برای تامین سلامتی مردم به شدت زیر فشار است. او درباره برآورد خود از آمار قربانیان کرونا به مجری فاکس نیوز گفت: درباره این آنفلوانزای کرونا یا ویروس، خبر کسانی که خوب شده اند اصلا در نظر گرفته نمی شود. به نظر من سه یا چهار درصد نمی تواند درست باشد. در بدترین حالت زیر یک درصد است.

به نظر می رسد ترامپ کرونا را یک سرماخوردگی ساده یا نوعی آنفلوانزا می داند که آمار دنیای مرگ و میر ناشی از آن کمتر از یک درصد است. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفتگوی شامگاه چهارشنبه خود با شبکه خبری فاکس افزود: اگر آنها کسانی را هم که اصلا به دکتر مراجعه نمی کنند در نظر بگیرند، به همین عددی می رسند که من گفتم؛ کمتر از یک درصد.

ترامپ در عین حال در حالی از یک مورد مرگ بیمار مبتلا به کروناویروس در نیویورک خبر داد که در این شهر و ایالت هنوز مورد مرگ ناشی از کرونا گزارش نشده است. رسانه های هوادار رئیس جمهوری آمریکا در روزهای اخیر مشغول حمله به نیویورک تایمز و سی ان ان برای پوشش دادن اخبار کرونا و دفاع از سیاست های بهداشتی و پزشکی ترامپ بوده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش ترامپ به آمار 3.4 درصدی قربانیان کرونا ، کمتر از یک درصد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به آمار 3.4 درصدی قربانیان کرونا ، کمتر از یک درصد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید