نقش پر رنگ زنان در تیم رسانه ای بایدن

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرگزاری خبرنگاران- منابع خبری در آمریکا از معین شدن اعضای تیم رسانه ای؛ اقتصادی و مشاوران ارشد جوبایدن خبر می دهند.

نقش پر رنگ زنان در تیم رسانه ای بایدن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تیم مسلم، آسوشیتدپرس گفت، جو بایدن همه اعضای ارشد تیم رسانه ای خود را در کاخ سفید از میان زنان انتخاب می کند و تیم رسانه ای وی به طور کامل ترکیبی از مدیران زن خواهد بود؛ اقدامی که از تمایل وی برای تشکیل تیمی کاملا متفاوت در کاخ سفید و نیز آنچه انتظار می رود بازگشت به فعالیت رسانه ای سنتی تر باشد حکایت دارد.

تعیین شدن تیم رسانه ای بایدن

به موجب این تصمیم، کیت بدینگ فیلد مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی بایدن به سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید منصوب خواهد شد و جن ساکی که مدت ها سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بود به عنوان دبیر مطبوعاتی وی فعالیت خواهد کرد.

چهار مسئولیت از هفت مسئولیت مهم در نظر گرفته شده در تیم ارتباطاتی کاخ سفید به زنان رنگین پوست واگذار خواهد شد و این نخستین بار است که همه اعضای ارشد تیم ارتباطاتی کاخ سفید را زنان تشکیل خواهند داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شیوه های ارتباطات رسانه ای کاخ سفید را در دولت خود دگرگون کرده بود و بر خلاف دولت های گذشته تیم ارتباطاتی وی کمتر کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کرد و اغلب موارد ترامپ با ایفای نقش به عنوان دبیر مطبوعاتی خود به پرسش های رسانه ها پاسخ می داد و در برخی موارد با تماس با برنامه های مورد علاقه خود در فاکس نیوز تیم رسانه ای کاخ سفید را دور می زد.

جو بایدن در فضایی متفاوت از آنچه در کاخ سفید حاکم شده است در نظر دارد این هفته شماری از مشاوران بلندپایه اقتصادی خود را معرفی کند. بنا بر اعلام یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود بایدن، نرا تاندن Neera Tanden رئیس و مدیر عامل اندیشکده لیبرال برای پیشرفت آمریکا را به عنوان رئیس اداره مدیریت و بودجه معرفی خواهد کرد.

جو بایدن هنگام معرفی این گروه گفت برقراری ارتباط مستقیم و صادقانه با مردم آمریکا یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهور است و مسئولیت خطیر ارتباط مردم آمریکا با کاخ سفید بر عهده این تیم خواهد بود.

وی اضافه نمود این مسئولان کارشناس و شایسته در زمینه ارتباطات، دیدگاه های متنوعی برای کار خود ارائه خواهند کرد و در بازسازی این کشور به صورت بهتری مشارکت خواهند داشت.

بدینگ فیلد، ساکی و تاندن همگی از افراد حرفه ای و باتجربه دولت باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا هستند. بدینگ فیلد به عنوان مدیر ارتباطات بایدن به هنگامیکه وی معاون رئیس جمهور بود فعالیت داشت. ساکی نیز مدیر اداره ارتباطات کاخ سفید و سخنگوی وزارت امور خارجه بود و تاندن به عنوان مشاور ارشد وزیر بهداشت و خدمات انسانی فعالیت داشت.

از دیگر افرادی را که به تیم رسانه ای کاخ سفید خواهند پیوست می توان به نام کارین جین پی یر رئیس دفتر کامالا هریس معاون بایدن اشاره کرد که از این پس به عنوان معاون اصلی دبیر مطبوعاتی بایدن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی نیز از اعضای دولت اوباما بود که به عنوان مدیر سیاست منطقه ای دفتر امور سیاسی کاخ سفید فعالیت می کرد.

نقش پررنگ زنان در تیم رسانه ای بایدناسامی مشاوران ارشد

سه مشاور ارشد ستاد انتخاباتی بایدن به سمت های برجسته ای در تیم ارتباطاتی وی منصوب خواهند شد که اسامی آن ها به شرح زیر است:

آشلی اتین سخنگوی پیشین نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان به عنوان مدیر ارتباطات کاملا هریس ایفای نقش خواهد کرد.

سیمون سندرز دیگر مشاور ارشد ستاد انتخاباتی بایدن به سمت مشاور ارشد و سخنگوی کامالا هریس منصوب خواهد شد.

الیزابت الکساندر دبیر مطبوعاتی جو بایدن به هنگام معاونت ریاست جمهوری و مدیر ارتباطات وی هنگامیکه سناتور دلاور بود نیز به عنوان مدیر ارتباطات جیل بایدن بانوی اول آمریکا در دولت اینده ایفای نقش خواهد کرد.

بایدن به دنبال آنکه به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت های انتخاباتی خود را به صورت مجازی برگزار کرد با برخی انتقاد ها در باب دوری جستن از وبلاگ تیم مسلم روبرو شد. اما در روز های پایانی فعالیت ستاد انتخاباتی خود بار ها به پرسش های رسانه ها پاسخ داد و تیم انتقالی وی از زمان اعلام بایدن به عنوان رئیس جمهور نشست های هفتگی برگزار کرده است.

مشاوران اقتصادی بایدن

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود افرادی را که به عنوان مشاوران اقتصادی به دولت بایدن خواهند پیوست به شرح زیر گفت:

دریان دیز مشاور سابق اقتصادی دولت باراک اوباما که انتظار می رود به سمت ریاست شورای اقتصاد ملی منصوب شود.

سیلیلا رز Cecilia Rouse کارشناس اقتصادی دانشگاه پرینستون که در دولت اوباما در شورای مشاوران اقتصادی خدمت می کرد احتمالا به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی برگزیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نقش پر رنگ زنان در تیم رسانه ای بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش پر رنگ زنان در تیم رسانه ای بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید