پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تغییر نگرش بسیاری از گردشگران ایرانی و پدید آمدن نیازهای متفاوت برای آنان سبب شده است که اقامتگاه هایی همانند هتل یا مسافرخانه دیگر جوابگوی نیازهای صنعت گردشگری نباشد.

پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه

افرادی که در پی رسیدن به نقاط بکر در دل جنگل یا صعود به نقاط کوهستانی هستند، یا آن ها که در پی نشستن طولانی در کنار ساحل و شنیدن صدای امواج هستند، هتل های بزرگ و مجلل با مسافران زیاد چندان مجذوب نماینده نیست.

اقامتگاهی موقت و محلی مثل ویلا در شمال یا خانه ای روستایی در کویر برترین گزینه برای ایران گردهایی است که در پی دور شدن از عادت های روزمره زندگی شهری هستند.

از طرفی امروزه برای بسکمک از جهانگردان، سبک زندگی، فرهنگ، آداب و خوراک محلی مردمان دوردست و صفای روستائیان انگیزه سفر شده است.

در چنین شرایطی اقامتگاه های موقت و محلی برترین گزینه است و استقبال از این اقامتگاه ها طی سال های اخیر دائما افزایش پیدا نموده است.

پلتفرم رزرو اقامتگاه آنلاین هوزاس با درک این نیازهای تازه و متفاوت جهانگردان و با هدف وصل کردن صاحبان خانه های آماده اقامت به مشتریان به وسیله اینترنت فعال شده است.

اقامتگاه در همه نقاط پرجهانگرد

مدیر پلتفرم هوزاس با تاکید بر اینکه هم اکنون بیش از 3 هزار واحد اقامتی نقاط مختلف کشور به وسیله هوزاس خدمات ارائه می دهند، می گوید:

ویلا در کیش، ویلا در رامسر، ویلا سلمان شهر (متل قو)، اقامتگاه و ویلا کلاردشت، ویلا نمک آبرود و در سایر شهرهای شمالی کشور و اقامتگاه های مختلف در بسکمک از نقاط ایران در سایت هوزاس ثبت شده اند و خدمات اقامتی در اختیار مسافران و جهانگردان قرار می دهند.

وی بعلاوه در خصوص کارمندان و دانشجویانی که برای پیگیری امور کاری یا تحصیلی خود به تهران مراجعه می نمایند، اضافه نمود: این گروه از مسافران نیز معمولا در سایت هوزاس در پی سوئیت یا آپارتمان مبله در تهران بصورت هفتگی یا ماهانه هستند که سعی می کنیم تا حد امکان به بخشی از این درخواست ها نیز خدمات بدهیم.

انتخاب بر اساس علایق جهانگرد

در وبسایت هوزاس گزینه های جالبی برای انتخاب مقصد جهانگردی و اقامتگاه های در دسترس وجود دارد و کاربران می توانند با انتخاب گزینه های طبیعت کویری، جنگلی، کوهستانی و ساحلی و یا بوم گردی و روستایی اقامتگاه مورد نیازشان را دسته بندی و راحت تر پیدا نمایند.

بعلاوه این امکان وجود دارد که اگر کاربری در پی یک اقامتگاه لوکس با میز بیلیارد یا استخر است، با استفاده از فیلترهای موجود، گزینه مناسب را پیدا نمایند.

نحوه استفاده از هوزاس

برای رزرو اقامتگاه کافی ست کاربر در سامانه، شهر مورد نظر خود را جستجو کند. پس از انتخاب واحد مورد نظر، تاریخ شروع سفر، تعداد شب ها و تعداد مسافرین را تعیین نموده و بر روی دکمه رزرو و ادامه کلیک کند.

پس از این مراحل واحد فروش هوزاس حداکثر تا 30 دقیقه بعد با کاربر تماس خواهد گرفت و کاربر را در فرایند رزرو نهایی کمک خواهد می نماید.

تیم فروش و پشتیبانی هوزاس 24 ساعته فعال است تا تضمین نماینده اقامتی خوش و سفری لذت بخش برای کاربرانش باشد.

بعد از رزرو اقامتگاه مسافر کد تاییدیه دریافت می نماید و می تواند با همراه داشته کارت شناسایی به اقامتگاه مراجعه کند.

زمان ورود و خروج مسافر مطابق رسید تاییدیه رزرو خواهد بود و اطلاعات رزرو برای کاربر پیامک می گردد.

تاکید بر کیفیت میزبانیِ فعالان در هوزاس

به گفته مدیرعامل هوزاس ماموریت این پلتفرم بعد از معرفی جهانگردان به میزبانان عملا تمام شده است اما به علت اهمیت خدمات ارائه شده به وسیله هوزاس، عکاسی از واحدهای اقامتی به وسیله عکاس معتمد انجام می گردد تا صحت و کیفیت محل اقامت اطمینان حاصل گردد.

با این حال مشتریان می توانند در بدو ورود نیز در صورت عدم رضایت انصراف خود را از اجاره اقامتگاه اعلام نمایند چون در ابتدای امر تنها بخشی از مبلغ به عنوان بیعانه به میزبان پرداخت می گردد و در صورت عدم رضایت مشتری، امکان لغو رزرو و بازپرداخت مبلغ وجود دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاع بیشتر و آنالیز گزینه های اقامتی موجود می توانند به سایت هوزاس مراجعه نمایند.

منبع: کجارو / hoozas.com

به "پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید