کلنگ زنی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 23 شهر نو

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مدیرعامل شرکت عمران شهر های نو گفت: امروز در جلسه شورای عالی مسکن و با دستور رییس جمهوری 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 23 شهر نو از جمله شهر نو پرند، پردیس و ایوانکی در استان تهران کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 23 شهر نو

به گزارش گروه مالی وبلاگ تیم مسلم، علیرضا جعفری امروز (سه شنبه) درباره جزئیات افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن، افزود: جلسه شورای عالی مسکن امروز (سه شنبه) به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و در 23 شهر تازه در 11 استان کشور 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی طرح های کلنگ زنی شده نهضت ملی مسکن در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، مرکزی و هرمزگان انجام گرفت.

وی شرح داد: از جمله امروز در استان تهران در شهر تازه پرند 4 هزار و 497 واحد، در پردیس 2 هزار و 500 واحد و در ایوانکی 4 هزار واحد مسکونی کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های تازه افزود: بیشترین واحد هایی که با دستور رییس جمهوری کلنگ زنی شد مربوط به شهر تازه هشتگرد در استان البرز است که 15 هزار و 320 واحد کلنگ زنی شد.

جعفری گفت: امروز هم چنین در فولادشهر اصفهان 14 هزار و 750 واحد و در شهر تازه گلبهار خراسان رضوی نیز 10 هزار و 829 واحد کلنگ زنی شد.

آمار مربوط به سهم هر شهر تازه از طرح نهضت ملی مسکن که امروز با دستور رییس جمهوری کلنگ زنی شد به تفکیک در تصویر زیر موجود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلنگ زنی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 23 شهر نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 23 شهر نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید