گوشی مالی نوکیا C3 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، چند روز پیش یک گوشی ناشناخته از نوکیا با نام رمز GamoraPlus در گیک بنچ دیده شد که خوشبختانه امروز متوجه شدیم آن محصول، نوکیا C3 نام دارد. محصولی مالی که احتمالا تا هفته دیگر معرفی خواهد شد.

گوشی مالی نوکیا C3 در گیک بنچ دیده شد

نوکیا در سال های اخیر تمرکز ویژه ای روی ساخت گوشی های پایین رده و میان رده داشته و تعداد زیادی محصول با ویژگی و قیمت مناسب راهی بازار کرد. در حال حاضر گوشی های میان رده متعددی نظیر نوکیا 6.3، 7.3، 8.3 و حتی 2.4 در دست ساخت قرار دارند اما اینکه چه زمانی شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود معین نیست.

ساعاتی پیش اما یک گوشی دیگر از این شرکت در گیک بنچ دیده شد که نوکیا C3 نام داشته و در دسته محصولات مالی قرار می گیرد. این گوشی از اندروید 10 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد و یک پردازنده Unisoc با هشت هسته و فرکانس پایه 1.2 گیگاهرتز، به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می نماید. در کنار این پردازنده اما 2 و 3 گیگابایت رم هم در نظر گرفته شده تا به عنوان یک گوشی پایین رده بتوانیم روی نوکیا C3 حساب کنیم.

  • نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 فصل آخر امسال راهی بازار می شوند

در رابطه با این گوشی هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده اما اخیرا یک گوشی دیگر از نوکیا با شماره مدل TA-1258، در وب سایت TENNA دیده شده که گفته می گردد همان نوکیا C3 است. محصولی که از نمایشگر 5.99 اینچی +HD، پردازنده Unisoc SC9863، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در بخش دوربین این گوشی به یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که نباید از آن ها انتظار کیفیت بالایی را داشته باشیم. برای باز کردن قفل گوشی نیز حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده که روی پنل پشتی و درست زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

با توجه به گزارشی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا نوکیا علاوه بر برنامه ای که در نمایشگاه IFA برلین (13-15 شهریور) برای رونمایی از محصولات خود دارد، می خواهد در تاریخ 4 آگوست (14 مرداد) نیز رویدادی را در کشور چین برگزار نموده و در آن از گوشی های جدیدی رونمایی کند که احتمال معرفی محصول جدید در این روز بسیار بالاست. با این حال اگر این اتفاق رخ ندهد به احتمال فراوان در نمایشگاه IFA شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

  • نوکیا در تاریخ 14 مرداد از محصولات جدید خود رونمایی می نماید

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی مالی نوکیا C3 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مالی نوکیا C3 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید