آیا استفاده از اپل واچ بدون آیفون ممکن است؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند دنیا است اما همانطور که احتمالا می دانید، بدون استفاده از آیفون بسیاری از امکانات آن را از دست می دهید. بنابراین این سوال برای بعضی از کاربران به وجود می آید که آیا اصلا استفاده از اپل واچ بدون آیفون امکان پذیر است؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

آیا استفاده از اپل واچ بدون آیفون ممکن است؟

احتیاج به آیفون برای راه اندازی اپل واچ

در همین ابتدا باید بگوییم که بدون استفاده از آیفون نمی توانید اپل واچ را راه اندازی کنید. زیرا اپل واچ برای بهره گیری از اپل آی دی شما باید به آیفون وصل گردد. این یعنی حتی با آیپد هم نمی توانید چنین کاری را انجام دهید. به طور تعیین برای راه اندازی اپل واچ به آیفون 6s یا مدل های جدیدتر احتیاج دارید.

اپل واچ طوری طراحی و ساخته شده که برای بسیاری از ویژگی های خود به آیفون وابسته است. این موضوع به خصوص برای مدل وای فای بیشتر صدق می نماید. همانطور که می دانید، اپل همیشه مدل سلولار ساعت هوشمند خود را هم عرضه می نماید که می تواند تا حد زیادی به عنوان یک گجت مستقل عمل کند.

اگر بدون آیفون از مدل سلولار اپل واچ بهره ببرید، احتمالا باتری آن یک روز کامل هم دوام نمی آورد. از طرف دیگر مدل وای فای هم وابستگی زیادی به آیفون دارد و بدون آیفون عملا با یک ساعت هوشمند فاقد بسیاری از امکانات روبرو می شوید.

کارهایی که بدون آیفون می توانید انجام دهید

بعضی از ویژگی ها،به خصوص موارد مربوط به تندرستی و سلامتی، بدون وابستگی به آیفون می توانند کار خود را انجام دهند. این یعنی زمانی که اپل واچ را به دست خود بسته اید ولی آیفون همراه شما نیست، می توانید از قابلیت هایی مانند شمردن گام ها و آنالیز کالری های از دست رفته خبردار شوید. بعلاوه باید به امکان آنالیز ضربان قلب بدون احتیاج به استفاده از آیفون اشاره کنیم. اگر هم با اپل واچ بخوابید، این ساعت می تواند شرایط خواب شما را آنالیز کند. اپلیکیشن هایی مانند Voice Memos، Photos و Calendar هم می توانند مطابق انتظار انجام وظیفه نمایند.

اگر آیفون ندارید، اپل واچ نخرید

روی هم رفته اگر آیفون ندارید، خرید اپل واچ به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست. حتی اگر با آیفون دوست و آشنا بتوانید اپل واچ را راه اندازی کنید، در کل این ساعت طوری ساخته شده که با اپل آی دی و گوشی شما امکانات موردنظر را ارائه کند. بنابراین در این شرایط توصیه می کنیم از بین تعداد زیادی از ساعت های هوشمند موجود در بازار با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، برترین گزینه را انتخاب کنید تا از تجربه بهتری بهره مند شوید.

منبع: How To Geek

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا استفاده از اپل واچ بدون آیفون ممکن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا استفاده از اپل واچ بدون آیفون ممکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید