ابتکار جالب آلمانی ها برای حمل و نقل شهری معرفی گردید ، نسخه اتوبوسی اوبر به بازار آمد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری به برنامه های مختلف ویژه حمل و نقل ر آورده اند و برای تردد در سطح شهر از برنامه هایی مثل اوبر و لیف استفاده می نمایند. اکنون نسخه هایی از این برنامه ها برای حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی به طور آزمایشی معرفی شده اند که یکی از این نسخه ها آلمانی است.

ابتکار جالب آلمانی ها برای حمل و نقل شهری معرفی گردید ، نسخه اتوبوسی اوبر به بازار آمد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال جاری را می توان سالی مهم برای رشد و توسعه سیستم های مبتنی بر حمل و نقل عمومی دانست، چرا که نسخه هایی از اپلیکیشن حمل و نقل شهری در حال افزایش است.

برای مثال اپلیکیشن FlixBus آلمان با حمایت از دایملر، سیلور، جنرال آتلانتیک و سیلور لیک و... یک سیستم شبکه یاب برای مدیریت ترافیک اتوبوس، مسیریابی رانندگان و هدایت به مسافران طراحی نموده است. این اپ به مسافران خارجی نیز یاری می نماید تا به راحتی مسیریابی نمایند و در حوزه مشخص مسافت ها یا حتی پرداخت هزینه ها با مسئله ای روبرو نشوند.

آقای انگرت، موسس و مدیر عامل شرکت FlixBus، در بیانیه ای در این خصوص گفت: این اپ موقعیت ما را به عنوان رهبر بازار در اروپا تقویت می نماید و ما را قادر می سازد تا اروپا را به سمت توسعه سوق دهیم حتی با هماهنگ سازی شبکه های خطوط هوایی Eurolines و Isilines. می توانیم پیشنهادهایی بهتر، بیشتر و متنوع تر را برای جلب مسافران ارائه دهیم. ما قصد داریم یکی از برترین گزینه ها برای مسافران در سراسر اروپا باشیم.

در حال حاضر این شبکه بزرگترین شبکه خدمات اتوبوسرانی اروپا است که مسیرها را در 29 کشور پشتیبانی می نماید و در سال 2018 حدود 45 میلیون مسافر را در اختیار داشت.

این همکاری های اپلیکیشنی بین بخش اتوبوسرانی و مسافران نشان دهنده یک حرکت بزرگ در حوزه خدمات اتوبوس و به ویژه خدماتی است که به مدیریت حرکت اتوبوس ها یاری می نماید.

منبع: انتخاب

به "ابتکار جالب آلمانی ها برای حمل و نقل شهری معرفی گردید ، نسخه اتوبوسی اوبر به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار جالب آلمانی ها برای حمل و نقل شهری معرفی گردید ، نسخه اتوبوسی اوبر به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید