اتهام علیه دادستان کل آمریکا به دلیل دروغگویی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا دادستان کل این کشور را به دروغگویی درباره اینکه چین نسبت به روسیه تهدید بزرگ تری برای انتخابات نوامبر آمریکا محسوب می شود، متهم کرد.

اتهام علیه دادستان کل آمریکا به دلیل دروغگویی

به نقل از خبرگزاری رویترز، آدام شف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس کنندگان آمریکا در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت: این تنها یک بیانیه کاملا دروغ از سوی ویلیام بار، دادستان کل آمریکاست. آنچه ویلیام بار در این بیانیه گفته تنها گمراه کردن محض مردم آمریکا بوده است.

ویلیام بار که سال گذشته توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به عنوان دادستان کل این کشور معرفی شد، روز چهارشنبه در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفته بود که وقتی موضوع مداخله احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مطرح باشد، چین تهدید بزرگ تری نسبت به روسیه محسوب می شود.

وی بدون ارائه جزئیات گفت: من اطلاعات بدست آمده را مشاهده کرده ام. به همین خاطر است که به این نتیجه رسیده ام.

رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی ترامپ نیز روز جمعه بدون ارائه جزئیات اظهارات مشابهی را عنوان نمود.

شف در پاسخ به اینکه آیا ویلیام بار دروغ می گوید، گفت: این اساسا کاری است که او انجام می دهد. من از گفتن این مساله تردید دارم اما واقعیت همین است. ظاهرا ویلیام بار آماده است برای کمک به دونالد ترامپ هرکاری بکند و هر چیزی بگوید.

این در حالی است که دفتر دادستانی کل آمریکا هنوز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر و رقیب ترامپ روز جمعه گفته بود: با این موضوع که چین تهدید بزرگ تری برای انتخابات 2020 است، موافق نیستم و چنین ارزیابی در گزارشات اطلاعاتی که دریافت کرده ام، مطرح نشده است.

ترامپ که مدت ها همزمان با تلاش برای تحقق وعده های توافق تجاری به روابط محبت آمیز اش با شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می بالید، در حال حاضر سخت دریافت به چین را به عنوان یکی از موضوعات کلیدی کمپین انتخاباتی اش در نظر گرفته در حالی که بایدن را به رویکرد نرم در مقابل پکن متهم می کند.

آژانس اطلاعات آمریکا کشف کرد که روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی به نفع ترامپ کمپین سایبری را به راه انداخته بود و گزارشاتی نیز وجود داشته دال بر اینکه هکرها ممکن است برای نفوذ در انتخابات 2020 نیز تلاش کنند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "اتهام علیه دادستان کل آمریکا به دلیل دروغگویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام علیه دادستان کل آمریکا به دلیل دروغگویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید