افتتاح میدان پیشرفته و مجهز میوه و تره بار راه ابریشم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در سال 1395 نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از ساخت میدان میوه و تره بار پیشرفته راه ابریشم در پاکدشت خبرداد.

افتتاح میدان پیشرفته و مجهز میوه و تره بار راه ابریشم

محمد قمی مطرح نمود: میدان میوه و تره بار راه ابریشم با امکاناتی همانند سیستم سردخانه، سورتینگ، مرکز بسته بندی، صنایع تبدیلی و مرکز تجاری به عنوان میدان میوه و تره بار پیشرفته معرفی می گردد.

این میدان زمینه اشتغال برای 15هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حجره ها، مراکز بسته بندی، سورتینگ و سردخانه فراهم می آورد. از آنجا که در منطقه ها پاکدشت، ورامین، ایوانکی و سایر شهرستان های همجوار محصولات کشاورزی قابل توجهی کشت می گردد، ضروری است که میدان میوه و تره بار پیشرفته در پاکدشت که نسبت به سایر شهرستان ها مرکزیت دارد، جانمایی و احداث گردد.

ساخت میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز در پاکدشت

در سال 1399 طرح حاضر به آنالیز احداث میدان میوه و تره بار پیشرفته راه ابریشم در مسیر شاهراه ورودی استان تهران در جاده خاوران (جاده تهران - مشهد) پاکدشت ، برای ارائه خدمات رفاهی به ساکنین منطقه و دیگر نقاط کشور مطرح شد. دستور آغاز طرح میدان میوه و تره بار راه ابریشم را نیز نوبخت، معاونت ریاست جمهوری سابق، صادر نموده و شرکت آرتا پارس موظف به پیگیری این امر مهم شد.

میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز راه ابریشم

پایان در 10 اسفند 1401 میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز راه ابریشم در جاده خاوران (تهران-مشهد) افتتاح خواهد شد و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به محل افتتاحیه در محل احداث پروژه که درجاده خاوران واقع است، مراجعه فرمایند.

میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز راه ابریشم به منظور ساماندهی محصولات کشاورزی است که از یک سو برای مصرف کننده و از سویی دیگر برای فراوری کننده قیمتی عادلانه ای را ارائه خواهد نمود.

میدانی که در مسیر تهران مشهد قرار می گیرد، ملزومات استان هایی مانند سمنان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و شهرستان های پاکدشت ، شریف آباد ، ورامین ، قرچک ، پیشوا و شهرستان ری و منطقه ها 15-20-11-12-13-14 و 16 شهر تهران که جمعیتی حدود ده میلیون نفر را در خود جای داده است را تأمین می نماید.

آیتم ها و امکانات میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز راه ابریشم

  • حجره ها: مراکز پخش و توزیع میوه و تره بار مورد احتیاج کشور
  • سورتینگ: سیستم درجه بندی کیفیت میوه و تره بار
  • سردخانه: جهت نگهداری میوه و تره بار و تنظیم بازار در شرایط خاص
  • مراکز بسته بندی: جهت بسته بندی میوه و تره بار
  • محل اسکان شرکت های بازرگانی: جهت تسهیل در امر صادرات میوه و تره بار
  • تأسیسات و تعمیرگاه: برطرف احتیاج های میدان و ارائه خدمات به مسافران بین راهی
  • رستوران
  • دفتر اداری مجموعه: شامل دفتر مدیریت، سالن آمفی تئاتر و دفاتر اتحادیه میوه و تره بار
  • گیت های ورودی و حراست باسکول
  • مراکز خدمات عمومی

مشخصات دیگر میدان میوه و تره بار پیشرفته و مجهز راه ابریشم

متراژ هر حجره در این میدان میوه و تره بار 160 متر مربع است که دارای 100 متر بنا و 60 متر بار انداز بوده و طبقه دوم آن به متراژ حدودا 40 متر مربع، دفتر مدیریت و اتاق کارگری، سرویس بهداشتی و آشپزخانه را شامل می گردد. این مجموعه بعلاوه دارای سند مالکیت شش دانگ برای هر یک از حجره ها و دارای امتیازات آب، برق، گاز و تلفن است.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در تاریخ 10 اسفند ماه 1401 به محل افتتاحیه: جاده خاوران، پاکدشت، شهر فرون آباد سوم، انتهای بلوار مدافعان حرم، جنب کمربندی احداثی تهران-سمنان، میدان میوه و تره بار راه ابریشم مراجعه فرمایند.

شماره تماس: 0731 291 0912 | 7200 9200 021

وبسایت شرکت آرتا پارس : https://artaparsco.com

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح میدان پیشرفته و مجهز میوه و تره بار راه ابریشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح میدان پیشرفته و مجهز میوه و تره بار راه ابریشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید