بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، نازنین ملایی بانوی ملی پوش گیلانی مقام قهرمانی رقابت های قایقرانی کشور را کسب کرد.

بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: در جریان مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، نازنین ملایی از استان گیلان با شایستگی عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: این قایقران شایسته و ملی پوش استان گیلان در جریان این رقابت ها در دریاچه آزادی تهران ، در فینال روئینگ تکنفره سبک وزن با زمان سه دقیقه و 45 ثانیه و 677 هزارم ثانیه بالاتر از قایقرانان تهران و زنجان نهاده شد و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین بانوان قایقرن این رشته از استان های مختلف کشور در دو بخش سبک وزن و سنگین وزن با هم به رقابت پرداختند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: خوشبختانه نازنین ملایی قایقران شایسته گیلانی در این دوره از رقابت ها بسیار توانمند ظاهر شد و با درخشش و همچنین با فاصله زیاد نسبت به سایر رقبای خود، بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

گیلان یکی از قطب های برتر رشته قایقرانی در کشور بشمار می رود که همیشه قایقرانان و همچنین مربیان قایقرانی این استان در تیم های ملی قایقرانی حضور چشمگیری دارند و در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی نیز مقام های ارزنده و شایسته ای را کسب می نمایند.

پیش از این نیز تیم قایقرانی روئینگ بانوان گیلان و همچنین تیم قایقرانی آبهای آرام مردان گیلان عناوین قهرمانی کشور را به خود اختصاص داده بودند و در مسابقات قهرمانی اسلالوم کشور نیز گیلان به یک مدال نقره ارزشمند دست یافته بود.

نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد . این قایقران برجسته استان گیلان تا به امروز مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب نموده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات و کاپ آسیا و همچنین دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره نمود.

منبع: عصر ایران

به "بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید