تکمیل بیمارستان تازه بافق درپیچ و خم، اما و اگر های هفت ساله

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، فرماندار بافق گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 96 تخت خوابی بافق در فروردین سال 1394 شروع شده که در آن موقع حدود 96 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن پیش بینی شد.

تکمیل بیمارستان تازه بافق درپیچ و خم، اما و اگر های هفت ساله

محمدعلی صمیمی فرماندار بافق اضافه نمود: قرار شد بخشی از این اعتبارات را صندوق بازنشستگی فولاد کشور، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی یزد و بخشی از آن را نیز خیران تأمین نمایند.

او زیربنای این بیمارستان را 11 هزار و 750 متر مربع در چهار طبقه اعلام و اظهار داشت: در مدت سه ماه و نیم، عملیات اجرایی اسکلت بتنی چهار طبقه انجام شد، اما بعد ها به علت کمبود یا نبود اعتبار کافی، پیشرفت پروژه متوقف یا با کندی روبرو شد.

فرماندار بافق گفت: در بازدید های مسئولان و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بعلاوه بازدید استاندار یزد، اعتباراتی از سفر استانی رئیس جمهور برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافت.

صمیمی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، همکاری شرکت های معدنی و صنعتی، کوشش و پشتکار پیمانکار و نظارت مداوم، ساختمان این طرح درمانی به زودی به بهره برداری برسد.

او گفت: در حال حاضر این بیمارستان پیشرفت 80 درصدی دارد و بیش از 70 میلیارد تومان برای تکمیل آن و حدود 500 میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن احتیاج است.

وبلاگ تیم مسلم یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل بیمارستان تازه بافق درپیچ و خم، اما و اگر های هفت ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بیمارستان تازه بافق درپیچ و خم، اما و اگر های هفت ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید