ثبت نام جشنواره علوم پزشکی رازی از 25 آذرماه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی 25 آذر تا 9 دی ماه امسال اعلام شده است.

ثبت نام جشنواره علوم پزشکی رازی از 25 آذرماه شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تیم مسلم، بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد و ثبت نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) و نهاد های حقوقی انجام خواهد شد.

آن دسته از پژوهشگران حوزه سلامت که دارای حداقل H index دوازده هستند، محققین جوان و دانشجو که دارای حداقل H index هشت هستند، صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش های برتر که آثار آن ها در یکی از کمیته های علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت و اختراعات و فناوری مورد آنالیز قرار می گیرند و دانشمند برتر در انجام پژوهش های اثرگذار بر حوزه سلامت، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

در امسال محور دانشمند برتر دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای اولین بار به محور های بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزوده شد و علاوه بر آن شرکت دانش بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد.

مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی 25 آذر تا 9 دی ماه امسال است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام جشنواره علوم پزشکی رازی از 25 آذرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام جشنواره علوم پزشکی رازی از 25 آذرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید