جلد سوم قصه های حاج بابا در زنجان منتشر شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، امیر نعمتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: حوزه هنری استان زنجان در بخش نشر و کتاب اقدامات متعددی انجام داده است که از جمله آن حمایت از کتاب های مختلف است.

جلد سوم قصه های حاج بابا در زنجان منتشر شد

وی از چاپ کتاب قصه های حاج بابا (3) با مفهوم ضرب المثل آتاسئنا خئیری اولمایان کیمه خئیری اولار؟ اطلاع داد و افزود: این کتاب جلد سوم از مجموعه قصه های حاج بابا است که براساس ضرب المثل های کهن آذری چاپ و منتشر شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه کتاب قصه های حاج بابا (3) برای گروه سنی کودک و نوجوان در 28 صفحه چاپ و منتشر شده است، افزود: این مجموعه با هدف آشنایی بچه ها و نوجوانان با محتوا و مضامین چکیده سخنان بزرگان و پیشینیان که هر کدام از آنها فلسفه و داستان خاصی را با مضامین تربیتی، اخلاقی و هدایتی بیان می نماید، به چاپ رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه تصمیم گیری برای انتشار هریک از مجموعه کتاب قصه های حاج بابا (3) به وسیله کارگروه های حوزه هنری انجام می گردد، گفت: پس از تصمیم گیری موضوع انتخاب شده در قالب کتاب تصویرسازی می گردد.

وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه هنری در بخش کتاب اشاره نمود و افزود: برگزاری سلسله جلسات عصر قصه با حضور نویسندگان زنجانی از دیگر برنامه های حوزه هنری است.

نعمتی با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در حوزه نویسندگی بیان نمود: به همین دلیل کلاس و کارگاه آموزشی با حضور نویسندگان و علاقه مندان برگزار می گردد.

وی افزود: در این کارگاه ضمن معرفی قالب های مختلف نویسندگی، تفاوت گزارش، مقاله، تاریخ نویسی، خاطره نویسی و زندگینامه نویسی که از جمله قالب های مختلف نویسندگی بیان می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جلد سوم قصه های حاج بابا در زنجان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلد سوم قصه های حاج بابا در زنجان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید