حقوق یک هفته ات را به من بده، مگر چه می گردد؟! ، هدیه ای به نام ناخن گیر!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ستاره های فوتبال همواره در چشم هستند و مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارند و به همین دلیل است که گاهی اوقات در موقعیت های جالب و البته عجیبی قرار می گیرند.

حقوق یک هفته ات را به من بده، مگر چه می گردد؟! ، هدیه ای به نام ناخن گیر!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم ، این پیشنهادات و موقعیت های جدید برای ستاره های فوتبال داستانی طولانی و خواندنی دارد. بعضی از ستاره های فوتبال از اتفاقاتی تعریف می نمایند که هم آنها را متاثر نموده و هم باعث شده بخندند. گاهی هم اشک آنها را درآورده. رویارویی آنها با طرفداران و سایر مردم گاه دارای جنبه های جالب توجهی است.

به راستی ، عجیب ترین چیزها و درخواست هایی که بازیکنان فوتبال از مردم شنیده اند چه بوده؟

درخواست برای دریافت یک هفته حقوق

وین رونی زمانی که در منچستریونایتد بود در اوج فوتبال خود به سر می برد. رونی در زمان خود یکی از گران ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می رفت. او هفته ای نزدیک به 200 هزار پوند دریافت می کرد که برای بسیاری این رقم بیش از درآمد سالیانه است.

یک روز که رونی در حال بازگشت از تمرینات به خانه بود با طرفداری روبرو می گردد که درخواست بسیار عجیبی از او داشت. این طرفدار بعد از سلام کردن به رونی می گوید امکان دارد حقوق یک هفته ات را به من بدهی؟ بعد از اینکه رونی نه می گوید این زن به رونی می گوید حقوق یک هفته ات را به من بده، مگر چه می گردد؟!

رونی با خنده از این طرفدار عصبانی می گذرد.

گوشی تلفنت را بده

دیوید بکام دیگر فوتبالیست انگلیسی است که البته چند سالی می گردد خود را بازنشسته نموده. ستاره اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد زمانی که در لس آنجلس گالکسی بازی می کرد مدام با طرفدار سمجی روبرو می شد که گوشی همراه بکام را می خواست. این طرفدار مدام به بکام می گفت که دلش قصد دارد این گوشی را از او به یادگار نگه دارد وگرنه خودش تلفن همراه مدل بالایی خریده. اما بکام این درخواست را نپذیرفت چون می ترسید از اطلاعات موجود در گوشی اش سواستفاده گردد.

با من به تعطیلات می آیی؟

یک طرفدار 47 ساله مدام مقابل محل تمرینات یوونتوس می رفت و از زیدان چنین درخواستی می کرد. او می گفت که دو پسر دارد که عاشق زیدان هستند. او سر راه زیدان سبز می شد و می گفت با آنها به تعطیلات برود و همراه پسران او باشد. البته که زیدان هرگز این پیشنهاد را نپذیرفت.

ده ها پیشنهاد ازدواج

تیم ملی فوتبال برزیل بار دیگر به اوج فوتبال جهان رسیده بود. این تیم در فینال جام جهانی 2002 کره و ژاپن با دو گل رونالدو آلمان را شکست داد و به قهرمانی جهان رسید. رونالدو برترین بازیکن جهان در آن دوران در بازگشت به کشورش با استقبال زیادی از سوی مردم کشورش روبرو شد. رونالدو می گوید همه چیز دیوانه نماینده بود. آن روزها ده ها پیشنهاد ازدواج دریافت کرد. البته گویا هیچ کدام از آن پیشنهاد دهندگان نمی دانستند که رونالدو متاهل است! البته رونالدو همواره از زنان هموطن و غیرهموطنش پیشنهاد ازدواج دریافت می کرد اما بعد از جام جهانی 2002 این موضوع به اوج رسید.

هدیه ای از طرف طرفدار

الساندرو دل پیرو مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس نیز یک بار هدیه ای عجیب از یکی از طرفداران یوونتوس دریافت کرد. طرفدار او دختری نوجوان بود که بعد از دیدن دل پیرو و عکس دریافت با او هدیه ای کادوپیچ شده به او داد. دل پیرو ابتدا این هدیه را نپذیرفت اما زمانی که اصرار دختر را دید قبول کرد. دل پیرو وقتی هدیه را در اتومبیلش باز کرد بسته سوهان ناخن و ناخن گیر و یک اتوماتیک را دید!

دعوت به شام

زلاتان ابراهیموویچ نیز در زمان حضور در پاری سن ژرمن کوهی از خاطرات برای خودش جمع نموده. یکی از این خاطرات مربوط به زوج میانسالی می گردد که زلاتان را برای شام به خانه خود دعوت کردند و قول دادند غذای مورد علاقه او را بپزند اما زلاتان این پیشنهاد را رد کرد.

منبع: فوتبال موندیا / هیلدا حسینی خواه

منبع: جام جم آنلاین

به "حقوق یک هفته ات را به من بده، مگر چه می گردد؟! ، هدیه ای به نام ناخن گیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق یک هفته ات را به من بده، مگر چه می گردد؟! ، هدیه ای به نام ناخن گیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید