حمله فیشینگ به کارمندان توئیتر عامل هک 130 حساب کاربری

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از پرس اسوسیشن، توئیتر ادعا می نماید هکرهایی که اخیرا تعداد زیادی از حساب های کاربری افراد مشهور را هک نموده بودند، با فریب کارمندان این پلتفرم به وسیله تماس تلفنی به حساب های کاربری افراد دسترسی یافتند.

حمله فیشینگ به کارمندان توئیتر عامل هک 130 حساب کاربری

این شبکه اجتماعی جزئیاتی از این عملیات هک را فاش و بیان کرد هکرها به وسیله حملات فیشینگ به وسیله تماس تلفنی، گروه کوچکی از کارمندانش را هدف گرفته بوده اند. حمله فیشینگ به وسیله تماس تلفنی با استفاده از ارسال ایمیل یا ابزارهای ارتباطات الکترونیکی دیگر افراد را فریب می دهد و به اطلاعات حساس آنها دسترسی می یابد.

در حساب کاربری توئیتر در این باره آمده است: این حمله تلاشی گسترده و بزرگ برای گمراه کردن عده ای خاص از کارمندان و دسترسی به سیستم های داخلی ما بوده است.

هکرها پس از سرقت اطلاعات مهم کارمندان توئیتر و دسترسی به سیستم های پلتفرم توانستند گروهی از کارمندان پلتفرم را هدف گرفته که به ابزارهای پشتیبانی از حساب های کاربری دسترسی داشتند.

طی این حمله سایبری که در 15 جولای انجام شد،حساب کاربری 130 نفر از افراد مشهور از جمله الون ماسک و جف بزوس هک شد و کاربران فریب خوردند که به یک حساب ناشناس بیت کوین وجه واریز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمله فیشینگ به کارمندان توئیتر عامل هک 130 حساب کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله فیشینگ به کارمندان توئیتر عامل هک 130 حساب کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید