خبرنگاران حمیداوی: شهرخودرو صدرنشین هم بود، خواهان لغو لیگ می شدم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران- خبرنگاران- مالک باشگاه شهرخودرو مشهد، گفت: اگر در صدر جدول قرار داشتیم هم خواهان لغو لیگ بودم.

خبرنگاران حمیداوی: شهرخودرو صدرنشین هم بود، خواهان لغو لیگ می شدم

فرهاد حمیداوی در گفت و گو با وبلاگ تیم مسلم در خصوص مسائل روز باشگاه شهرخودرو، بحث ادامه یا لغو لیگ و ... صحبت هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

*چندی قبل یک رسانه عربستانی ادعا کرد، AFC اعلام کرده کشورهایی که لیگ خود را تعطیل کنند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شوند، در این خصوص چیزی به شما اعلام شد؟

هیچ نامه رسمی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما اعلام نشده است. حتی خودمان هم به AFC ایمیل زده ایم تا ببینیم ماجرا چیست.

*گفته شد که ادامه مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا ممکن است به صورت متمرکز در قطر انجام شود، برای این موضوع آمادگی دارید؟

مسئله ای وجود ندارد. اتفاقا خودم چنین طرحی برای لیگ خودمان ارائه دادم و گفتم بازی ها به صورت متمرکز در یک شهر سفید برگزار شود اما کسی به این موضوع اشاره نکرد و همه می گویند حمیداوی میخواهد لیگ تعطیل شود.

*گفته می شود باشگاه های خصوصی برای اینکه حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی خود را ندهند اصرار دارند لیگ لغو شود، این مسئله در خصوص باشگاه شما صدق می کند؟

اصلا اینطور نیست. اتفاقا من چند روز پیش به بازیکنان و اعضای کادرفنی چک دادم و پرداختی ما به آنها به 80 درصد رسید. این یعنی من دنبال این نیستم از پرداخت حق و حقوق بازیکن و مربی خودم فرار کنم. مسئله من مالی نیست بلکه دغدغه سلامتی مردم را دارم.

*خیلی ها اعتقاد دارند چه فرقی بین فوتبالیست و مثلا کارگر وجود دارد. وقتی کارگر در این شرایط سر کار می رود فوتبالیست هم باید کارش را انجام بدهد.

شما فکر کنید که کارمند جایی هستید و موظف به اینکه سر کار بروید، اما وقتی فوتبالیست باشید موظف نیستید هر روز سر کار بروید. هیچ فرقی بین مردم نیست فقط شرایط کاری فرق دارد.

*اما خیلی از فوتبالیست ها می گویند فوتبال شغل آنها و منبع درآمد آنها است.

ما که پول فوتبالیست ها را می دهیم پس دیگر چه مسئله ای وجود دارد؟! می گویند لیگ برگزار شود که پول فوتبالیست ها را بدهیم اما لیگ هم به خاطر کرونا برگزار نشود باز پول آنها را می دهیم. در ضمنً مگر در سال های گذشته که لیگ برگزار شده باشگاه ها با همه تسویه کردند و کسی بدهی نداشته؟ تازه ما که یک ریال بدهی گذشته نداریم.

*فرض بگیریم که لیگ لغو شد، راه چاره شما برای معرفی قهرمان و تیم های صعود کنند به لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

به نظرم مدیران باشگاه ها باید دور هم جمع بشوند و در خصوص همه چیز رای گیری و تصمیم جمعی بگیرند.

*سوال اینجاست که اگر به جای پرسپولیس، شهرخودرو با همین شرایط صدر جدول بود باز شما صحبت از لغو لیگ می کردید؟

من هم اگر جای مدیران پرسپولیس بودم به فکر منافع تیم و باشگاهم بودم ولی واقعا اگر جای پرسپولیس، شهرخودرو این شرایط را داشت باز می گفتم لیگ لغو شود. چون امکانات برگزاری تمرین و مسابقه را در این شرایط نداریم.

*واقعا شهرخودرو امکانات ندارد؟

ببینید الان فقط پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن امکانات لازم را دارند. اصلا همین چهار باشگاه به علاوه فولاد ساختار درست را دارند. باشگاه من واقعا توانایی و امکانات را ندارد. ما هنوز زمین تمرین نداریم و بازیکنان مان با تاکسی رفت و آمد می کنند. کدام بازیکن پرسپولیس و استقلال با تاکسی رفت و آمد دارد؟!

*شما در شرایطی به خاطر بحث سلامتی دنبال لغو لیگ هستید که چند روز پیش مدرسه فوتبال شهرخودرو گفت برای کلاس هایش ثبت نام دارد! کمی در این خصوص توضیح میدهید؟

مدرسه فوتبال ما تحت پوشش ما نیست و ما مدرسه فوتبال را اجاره داده ایم. اتفاقا وقتی این آگهی بیرون آمد به مسئولان مدرسه فوتبال گفتم که می توانید سلامتی همه را تضمین کنید که جواب آنها منفی بود. به خاطر همین به آنها گفتم تبلیغ را برادرند که این کار را هم انجام دادند. من به مسئولان مدرسه فوتبال گفته ام که نمیتوانم جوابگوی مسائل احتمالی باشم. درضمن مگر مدرسه فوتبال چقدر سود برای من دارد که بخواهم به خاطر پول چنین کاری کنم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حمیداوی: شهرخودرو صدرنشین هم بود، خواهان لغو لیگ می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمیداوی: شهرخودرو صدرنشین هم بود، خواهان لغو لیگ می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید