خبرنگاران رئیس اتحادیه بنکداران شیراز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، شیراز-خبرنگاران- رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی شیراز گفت: تمام انبارها از کالاهای اساسی مورد نیاز پُر است، هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مردم نگرانی در این مورد نداشته باشند.

خبرنگاران رئیس اتحادیه بنکداران شیراز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

عبدالله رزاق منش، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تیم مسلم اضافه نمود: ذخیره انبارهای موادغذایی مناسب است و برنج هم با تلاش تجار از روز بیست و هشتم اسفند 98 وارد شده و در حال تخلیه و توزیع

است.

وی ادامه داد: بنکداران درتعطیلات، آمادگی کامل برای توزیع مایحتاج عمومی را دارند و طبق صلاحدید کمیته بحران استان، آماده ارایه خدمت به خرده فروشان و فروشگاه های زنجیره ای محلی هستند.

فرماندار شیراز نیز پیش از این به خبرنگار وبلاگ تیم مسلم گفته بود: در حال حاضر کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم، بیش از نیاز شهروندان شیرازی در انبارها ذخیره سازی شده، احتمال کمبود این اقلام در شرایط شیوع بیماری کرونا وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

محمدرضا امیری اضافه نمود: انتظار این است که شهروندان شیرازی از ازدحام در مراکز فروش و فروشگاه های این شهر خودداری کنند زیرا این فروشگاه ها در ایام پیش رو و نوروز باز بوده و نسبت به تامین مایحتاج عمومی مردم اقدام خواهند کرد و خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی هرگز مختل نخواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شیراز به درخواست صاحبان این مشاغل، اظهارکرد: در روزهای پیش رو و ایام نوروز، کشیک واحدهای صنفی پیش بینی شده و اتحادیه های مربوطه نیز این کشیک ها را برای ارایه خدمات به مردم به ویژه واحدهای مربوط به خرید و فروش مایحتاج عمومی، تعمیرات و... برنامه ریزی کرده اند و فهرست این واحدها از طریق اتحادیه های ذی ربط به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس، تمام اصناف استان به جز اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را ارایه می کنند به دلیل پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

بر اساس آخرین آماری که عصر امروز (بیست و نهم اسفند98) اعلام شد، با شناسایی 21 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به 407 نفر رسیده است و تعداد افرادی که در فارس جان خود را بر اثر ابتلای به ویروس کووید 19 از دست داده اند، 13 نفر ثبت شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رئیس اتحادیه بنکداران شیراز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس اتحادیه بنکداران شیراز: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید