خطیب زاده: سه کشور اروپایی عضو 1

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود سه کشور اروپایی عضو 1+4 باید به جای اصرار بر بازی نخ نما شده و بی فایده مقصرنمایی، برای پیشرفت گفت وگوها جدیت و اراده به خرج دهند.

خطیب زاده: سه کشور اروپایی عضو 1

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال وبلاگ تیم مسلم در خصوص اظهارات غیرواقعی و خبرسازی دیپلمات های سه کشور اروپایی عضو 1+4 در خصوص زمانبندی بازگشت هیات ها در این دور از گفت وگوها، گفت: بر خلاف ادعای طرف غربی در خصوص درخواست ایران برای وقفه در مذاکرات، هم خود این کشور و هم دیگر اعضای 1+4 کاملا در جریان هستند که این زمانبندی تفاهمی دسته جمعی و اتفاقا با در نظر گرفتن تعطیلات طرف های اروپایی هایی به مناسبت کریسمس و سال نوی مسیحی بوده است.

خطیب زاده با یادآوری اینکه این بار نخست نیست که طرف های غربی به تحریف واقعیت و درز اطلاعات نادرست متوسل می شوند، تاکید نمود: این سه کشور شاید خواسته اند با این ادعای غیرواقعی به نوعی جبران درخواست دور قبل خود برای بازگشت زودهنگام به مرکز هایشان را نموده باشند.

وی توضیح داد: این کشورها باید به جای اصرار بر بازی نخ نما شده و بی فایده مقصرنمایی، برای پیشرفت گفت وگوها جدیت و اراده به خرج دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خطیب زاده: سه کشور اروپایی عضو 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: سه کشور اروپایی عضو 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید