دروازه بان شاهین بوشهر پنجشنبه به ایران برمی شود

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی تمریناتش را در تهران دنبال می نماید که هنوز دروازه بان گرجستانی این تیم به ایران برنگشته است.

دروازه بان شاهین بوشهر پنجشنبه به ایران برمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم، فصل جاری مسابقات لیگ برتر در حالی قرار است که از اوایل تیر ماه ادامه پیدا کند که بعضی از بازیکنان خارجی پیروز به بازگشت به ایران نشده اند.

ماکسیم کوویلیتایا دروازه بان خارجی تیم فوتبال شاهین هم مثل میشو سرمربی این تیم هنوز به ایران برنگشته و با مشکل پرواز و بسته بودن مرزها روبرو است. مسئولان و کادر فنی شاهین در چند روز اخیر در تماس با این دروازه بان، از وی خواسته اند که هر چه سریع تر به ایران برگردد، ولی ماکسیم گفته که کوشش هایش برای تهیه بلیت نتیجه نداده است.

خداکرم ایزدپناه، سرپرست شاهین اما در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم، درباره زمان بازگشت کوویلیتایا به ایران گفت: ما با این بازیکن در تماس هستیم. قرار است او روز پنجشنبه به وسیله پرواز گرجستان به ایران بیاید و این موضوع قطعی است. این پرواز برای آنهایی که قصد سفر به ایران دارند در نظر گرفته شده است و گادرانی، مدافع ما هم در آن به ایران بازخواهد گشت.

وی درباره شرایط بازگشت میشو به ایران خاطر نشان کرد: ما پیگیر بازگشت سرمربی تیم هم هستیم و امیدواریم که میشو ظرف سه چهار روز آینده به ایران بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دروازه بان شاهین بوشهر پنجشنبه به ایران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان شاهین بوشهر پنجشنبه به ایران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید