رندرهای شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین غول پیکر آن را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، شیائومی میخواهد تا حدود دو هفته دیگر از گوشی مجذوب کننده شیائومی 13 اولترا رونمایی کند و حالا به لطف انتشار رندرهای این گوشی، می توانیم به جزئیات طراحی آن بپردازیم. در خصوص تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی، هنوز شیائومی خبر رسمی اعلام نکرده ولی بر اساس اعلام بعضی افشاگران، ظاهرا 7 روز دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

رندرهای شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین غول پیکر آن را نشان می دهند

بر اساس این رندرها، این گوشی شباهت زیادی به شیائومی 12S اولترا دارد که آن گوشی هم با ماژول دوربین دایره ای شکل بسیار بزرگی راهی بازار چین شد. در این ماژول 4 دوربین تعبیه شده و بعلاوه باید به وجود 2 فلش LED در بخش پایینی آن اشاره کنیم.

همانطور که در تصاویر می توانید ببینید، این ماژول دوربین علاوه بر اینکه میزان بسیار بزرگی دارد، به طور قابل توجهی از پنل پشتی هم بیرون زده است. میزان بدنه شیائومی 13 اولترا 163.1 در 74.6 در 9.57 میلی متر است ولی ضخامت ماژول دوربین به 15.61 میلی متر می رسد. دوربین اصلی از سنسور 1 اینچی IMX989 سونی استفاده می نماید و در کنار آن 3 دوربین 50 مگاپیکسلی واقع شده است. بعلاوه برای ثبت عکس های سلفی می توانید از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنید.

شیائومی برای این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز استفاده نموده است. از دیگر ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ضمناً نباید استفاده از باتری 4900 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی را از قلم بیندازیم.

خوشبختانه این گوشی فقط مختص بازار چین نیست و بعد از معرفی در چین، چند هفته بعد از این مراسم برای بازارهای جهانی هم معرفی خواهد شد. به تازگی در بعضی منابع آمده که این گوشی با قیمت حدود 910 دلار راهی بازار چین می گردد و بنابراین برای بازار جهانی احتمالا حدود 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین غول پیکر آن را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین غول پیکر آن را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید