ساخت 114 واحد مسکن ملی در قیروکارزین آغاز شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، معاون بنیاد مسکن فارس از عملیات احداث پروژه 114 واحدی مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در امام شهر از توابع شهرستان قیروکارزین اطلاع داد.

ساخت 114 واحد مسکن ملی در قیروکارزین آغاز شد

محمدرسول پروری در آیین شروع عملیات اجرایی پروژه 114 واحدی نهضت ملی مسکن امام شهر در شهرستان قیروکارزین، بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تاکید نمود و گفت: مبلغ آورده متقاضیان و مشارکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس حدود 6010 میلیارد ریال است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس گفت: از این مبلغ 3 هزار و 993 میلیارد ریال در شهرستان های شمال و شرق و غرب استان فارس و مابقی در شهرستان های جنوب استان واریز وجه شده است.

به گفته او، طرح نهضت ملی مسکن در دو حوزه شهرستان های تابعه اداره کل راه و شهرسازی فارس و اداره کل راه و شهرسازی لارستان اجرا می گردد از این رو شهرستان های جنوب استان از سایر شهرستان ها قابل تفکیک است و در دو حوزه بصورت مجزا و مستقل کار نهضت ملی مسکن دنبال می گردد.

پروری گفت: بر این اساس 26 شهر در حوزه جنوب فارس و 82 شهر در سایر منطقه ها این استان مجری طرح نهضت ملی مسکن هستند، پروژه نهضت ملی مسکن تا کنون برای 6 هزار و 962 واحد در استان فارس و برای یک هزار و 414 واحد در حوزه جنوب این استان تخصیص یافته و در مجموع 8 هزار و 373 پروژه اختصاص یافته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس گفت: زمین مورد احتیاج برای ساخت نیز برای 24 هزار و 334 واحد نهضت ملی مسکن در فارس تامین شده است. در این دو حوزه از استان فارس 11 هزار و 308 متقاضی واریز وجه نموده اند که از این تعداد 11 هزار و 164 نفر بیش از 40 میلیون تومان واریزی انجام داده اند.

محمدمهدی فروردین، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن، تامین مسکن را یکی از ضروری ترین احتیاج های اجتماع دانست و گفت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای پیشبرد این طرح بهره گیری کرد.

فرماندار شهرستان قیر و کارزین هم با قدردانی از کوشش های اجرا شده یادآور شد: تأمین مسکن شهری اقدام در راستای رسیدن به عدالت در توسعه قلمداد می گردد و این موضوع در این شهرستان به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح است.

محسن مهر آفرین، مدیر بنیاد مسکن شهرستان قیر و کارزین نیز از عزم جدی بنیاد مسکن برای اجرایی شدن این طرح اطلاع داد و گفت: بنیاد مسکن در این عرصه از همه ظرفیت های موجود بهره گیری خواهد نمود.

وبلاگ تیم مسلم فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت 114 واحد مسکن ملی در قیروکارزین آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 114 واحد مسکن ملی در قیروکارزین آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید