سیم کارت جهانگرد همراه اول در دستان تورلیدرهای بین المللی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، همزمان با هفدهمین کنوانسیون دنیای راهنمایان توریستی، تورلیدرهای برتر دنیا با سیمکارت توریست همراه اول در ایران حضور دارند.

سیم کارت جهانگرد همراه اول در دستان تورلیدرهای بین المللی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم افتتاحیه هفدهمین کنوانسیون دنیای راهنمایان جهانگردی، صبح روز شنبه 9 بهمن ماه با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه ایران به دنیایان نشان داد که کشور صلح و دوستی است، گفت: دیگر نمی توان بین ملت ها دیوار کشید؛ امروز روز همسایگی در دنیا است و فناوری ارتباطات فاصله ها را کمتر نموده است.

350 راهنمای جهانگردی از 50 کشور در هفدهمین کنوانسیون دنیای راهنمایان جهانگردی به مدت 9 روز در ایران حضور دارند و اپراتور اول با توجه به همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی، با سیم کارت جهانگردی به ارائه خدمات مبتنی بر موبایل به جهانگردان می پردازد.

لازم به ذکر است، سال گذشته بنا به توافق راهبردی که بین اپراتور اول و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی انجام شد، سیم کارتی با عنوان سیم کارت جهانگرد برای رفاه حال جهانگردان و پاسخگویی به نیازهای آنان طراحی شد و در مراسم گرامیداشت روز دنیای جهانگردی که جمعی از مدیران ارشد دولت در آن حضور داشتند، از آن رونمایی شد.

کنوانسیون دنیای راهنمایان جهانگردی، بزرگترین و مهمترین گردهمایی راهنمایان دنیا است. این رویداد هر دو سال یکبار و زیر نظر مستقیم فدراسیون دنیای راهنمایان جهانگردی (WFTGA) در یکی از کشورهای عضو برگزار می گردد.

هفدهمین دوره کنوانسیون سال جاری با شعار ایران؛ مردمانی مهربان با آغوش باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز در ایران در حال برگزاری است. ایجاد ارتباط میان صنعت جهانگردی کشورهای عضو و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای مرتبط بر اساس استانداردهای روز از مهمترین اهداف این کنوانسیون است.

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با سیم کارت جهانگرد همراه اول، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه نمایند.

منبع: فوت و فن

به "سیم کارت جهانگرد همراه اول در دستان تورلیدرهای بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت جهانگرد همراه اول در دستان تورلیدرهای بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید