شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگا های دانشگاه شهرکرد اعلام شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، با توجه به شیوع بیماری های حاد تنفسی و بیماری کرونا زمان و نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگا های دانشگاه شهرکرد اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تیم مسلم، با توجه به شیوع بیماری های حاد تنفسی و بیماری کرونا، به منظور کنترل و پیشگیری این بیماری ها در زمان و نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهرکرد اعلام شد.

تنها دانشجویانی مجاز به ورود به خوابگاه هستند که واجد مجوز از حوزه معاونت آموزشی دانشکده یا دانشگاه باشند.

دانشجویان واجد مجوز برای اسکان در سرا های دانشجویی باید گواهی سلامت خود را از مراکز معتبر بهداشتی محل سکونت خود تهیه و به تایید پزشک درمانگاه دانشگاه برسانند. همچنین دانشجویان ملزم به ثبت نام در سامانه ir.gov.salamat هستند.

ساکنین هر خوابگاه مجاز به تردد به دیگر اتاقها، نشست های محبت آمیز و اسکان در نمازخانه و سالن های مطالعه نیستند.

رعایت بهداشت و حفاظت فردی و محیطی توسط تمامی دانشجویان الزامی است. حضور دانشجویان دارای عالم بیماری تنفسی در دانشگاه اکیدا ممنوع است. تهیه تمام اقلام اسکان اعم از تشک، بالش و ... و هچنین موارد بهداشتی شخصی بر عهده دانشجو خواهد بود.

امکان پذیرش و حضور مهمان تحت هیچ شرایطی در خوابگاه وجود نداشته و اکیدا ممنوع است 9در صورت رخداد شرایط اضطراری در دانشگاه و تشخیص دانشگاه در تعطیلی و قرنطینه خوابگاهها، تمام ساکنین ملزم به تخلیه یا جابه جایی سریع اتاق و خوابگاه هستند.

اماکن عمومی خوابگاه ها اعم از نمازخانه، سالن تلویزیون، سالن های مطالعه و ورزشی بسته بوده و امکان استفاده از آن ممکن نیست.

از آنجایی که به هر دانشجو واجد مجوز یک اتاق برای اسکان تحویل داده میشود، اجاره بهای بر اساس تعرفه- های تابستان و به فرم اتاق تک نفره محاسبه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگا های دانشگاه شهرکرد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگا های دانشگاه شهرکرد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید