شش ماشین لباسشویی اتوماتیک محبوب در فروشگاه های لوازم خانگی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران- ماشین لباسشویی شش کیلویی ایکس ویژن که برای خانواده های یک یا دو نفره مناسب است، یکی از ارزان ترین مدل های اتوماتیک در بازار لوازم خانگی به شمار میرود. نیمه اسفند امسال در فروشگاه های لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62 به حدود 10 میلیون تومان رسید که البته اسفند پارسال می توانستیم آن را هفت میلیون بخریم. مدلی که 16 برنامه شست و شو مختلف مثل شست و شو لباس های تیره، لباس های ورزشی و لباس های کتان دارد و بالای آن نمایشگر LED دیده می شود. قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار یکی از چیز هایی است که برند ایکس ویژن برای معرفی ماشین لباسشویی شش کیلویی TE62 استفاده کرده که البته الان این قابلیت را تقریبا همه ماشین لباسشویی های اتوماتیک دارند.

شش ماشین لباسشویی اتوماتیک محبوب در فروشگاه های لوازم خانگی

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880S به حدود 19 میلیون تومان رسیده. یکی دیگر از ماشین لباسشویی های محبوب در فروشگاه های لوازم خانگی است که نسبت به مدل پرفروش قبلی که از برند ایکس ویژن بررسی کردیم، ظرفیت دیگش دو کیلو بیشتر است و به همین علت خرید آن برای خانواده های سه یا چهار نفره توصیه می شود. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی L880S به هزار و 400 دور در دقیقه می رسد و در آن به سمت چپ باز می شود. در سایت جی پلاس، داشتن 14 برنامه مختلف شست وشو مثل شست وشوی سریع در 30 دقیقه یا همان Quick 30 و شست وشوی اختصاصی لباس بچه ها را جزو مهمترین امکانات ماشین لباسشویی L880S است.

قیمت ماشین لباسشویی کنوود مدل S9460 تقریبا 20 میلیون تومان است. در اولین برخورد احتمالا نمایشگر لمسی آن می تواند جلب توجه کند و مثل مورد قبلی سرعت چرخش موتور آن هزار و 400 دور در دقیقه است. مدلی که به خاطر ظرفیت دیگ 9 کیلویی که دارد، می تواند برای خانواده های چهار یا پنج نفره مناسب باشد. در سایت کنوود با آب و تاب زیادی به موتور BLDC ماشین لباسشویی S9460 اشاره شده است و آن ها مدعی شدند با این موتور مصرف انرژی تا حدود 30 درصد کاهش پیدا می کند و به همین علت با رتبه انرژی A+++ راهی بازار شده است. 15 برنامه اصلی و سیستم تنظیم دمای آب جزو مهمترین قابلیت های این ماشین لباسشویی 20 میلیونی است.

تی سی ال یک برند چینی است، اما محصولات آن در ایران از طریق شرکت مادیران مونتاژ و راهی بازار می شود. یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی های اتوماتیک تی سی ال درحال حاضر مدل E62 است که فروشنده های لوازم خانگی آن را تقریبا 10 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند. ماشین لباسشویی E62 با دو رنگ سفید و نقره ای راهی بازار شده و سرعت چرخش موتور آن در هر دقیقه به هزار و 200 دور می رسد. از نظر ظاهری بین ماشین لباسشویی شش کیلویی تی سی ال با مدل شش کیلویی برند ایکس ویژن که ابتدای مطلب آن را بررسی کردیم، فرق زیادی وجود ندارد. از یک طرف دیگر تعداد برنامه های شست وشو و قابلیت های ماشین لباسشویی E62 تی سی ال با مدل شش کیلویی ایکس ویژن مشابه است و احتمالا به همین علت این دوتا مدل را در یک محدوده قیمت می فروشند.

ماشین لباسشویی امرسان مدل EMK03 یکی دیگر از مدل های است که از نظر فعالان بازار لوازم خانگی، فروش خوبی دارد. یک مدل هشت کیلویی است که می تواند برای خانواده های چهار یا پنج نفره مناسب باشد. الان ماشین لباسشویی هشت کیلویی امرسان را نزدیک 17 میلیون تومان می فروشند، اما آنطور که فروشنده های لوازم خانگی به فرار می گویند، یک ماه قبل قیمت ماشین لباسشویی امرسان مدل EMK03 بین 14 تا 14 میلیون و 500 هزار تومان بوده است. موتور BLDC، نمایشگر لمسی LED و ارتفاع 85 سانتی متری را به عنوان مهمترین قابلیت های ماشین لباسشویی EMK03 می دانیم که اغلب خریدارانش به صدای بالای آن موقع خشک کردن لباس ها اشاره می کنند.

قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WGA242X0 از مرز 50 میلیون تومان عبور کرده است. مدلی که یک ماه قبل آن را بین 30 تا 35 میلیون تومان می فروختند و یک سال قبل خریدش تقریبا 20 میلیون تومان تمام می شد. فروشنده های لوازم خانگی موقع معرفی ماشین لباسشویی بوش مدل WGA242X0، همان اول کار به کم صدا بودنش اشاره می کنند و موتور Eco Silence را می توانیم یکی از مهمترین قابلیت های آن بدانیم. ظرفیت 9 کیلویی دیگ ماشین لباسشویی WGA242X0 آن را به یک گزینه مناسب برای خانواده های پنج نفره تبدیل می کند و در فروشگاه های اینترنتی معروف و فروشگاه های لوازم خانگی آن را الان 55 میلیون تومان می فروشند.

پرفروش ترین لباسشویی های اتوماتیک

برند

مدل

ظرفیت دیگ

قیمت

ایکس ویژن

TE62-AW/AS

شش کیلو

10 میلیون تومان

جی پلاس

L880S

هشت کیلو

18 میلیون و 900 هزار تومان

کنوود

S9460

9 کیلو

19 میلیون و 800 هزارتومان

تی سی ال

E62

شش کیلو

10 میلیون و 500 هزار تومان

امرسان

EMK03

هشت کیلو

17 میلیون و 900 هزار تومان

بوش

WGA242X0

9 کیلو

54 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "شش ماشین لباسشویی اتوماتیک محبوب در فروشگاه های لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش ماشین لباسشویی اتوماتیک محبوب در فروشگاه های لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید