شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پس از گذشت چندین هفته از بروز مشکل در سیستم آبرسانی شهر جکسون در آمریکا، این شهر همچنان آب شرب ندارد و مردم این منطقه ناراضی هستند.

شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون

به گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی بحران قطع آب در شهر جسکون استان می سی سی پی آمریکا مسائل فراوانی را برای ساکنان این شهر ایجاد کرده است.

براساس گزارش این شبکه آمریکایی یک زن آمریکایی گفت: من آب لوله کشی نمی خورم، چون به آن اعتماد ندارم. خبرنگار ان بی سی نیز گفت: این مادر آمریکایی که مددکار اجتماعی است سه فرزند دارد و می گوید نگران سلامت بچه هاش است. اثرات بحران آب بر بچه ها شما چیست؟

این شهروند آمریکایی گفت: برای دخترم که ناتوانی دارد درک این مسئله که نباید آب بیاشامد یا از آن استفاده کند بسیار سخت است؛ بنابراین دچار مسائل گوارشی شده است.

پیش از این نیز همزمان با بحران آب شرب در شهر جکسون استان می سی سی پی آمریکا، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به فرسودگی زیرساخت های تامین آب آشامیدنی در این کشور نوشت: بحران آب در جکسون که همه آمریکایی ها را تهدید می کند، نتیجه سال ها بی توجهی مسئولان است.

رسانه های آمریکایی می گویند بحران آبی که اکنون در شهر جکسون رخ داده است حاصل سال ها بی توجهی و قصور دولت ها و مقام های محلی است. مدت ها است که مردم این شهر باید آب به ظاهر تصفیه شده را به علت احتمال آلودگی، قبل از مصرف بجوشانند.

فرماندار استان می سی سی پی نیز در این خصوص اعلام کرده فرآیند تعمیر آسیب های وارده به زیرساخت ها و تاسیسات تصفیه آب شهر جکسون ممکن است سه تا چهار ماه طول بکشد.

وبلاگ تیم مسلم بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت شهروندان آمریکایی از بحران قطعی آب در جکسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید