ضرر 940 میلیون دلاری یک غول خودروسازی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران: فولکس واگن از ضرر خالص عملکردی 800 میلیون یورویی (معادل 940 میلیون دلار) خود در نیمه اول سال جاری اطلاع داد و خاطرنشان کرد سودی که قرار بود به سرمایه گذاران پرداخت کند را کاهش داده است.

ضرر 940 میلیون دلاری یک غول خودروسازی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از مهر، فولکس واگن از ضرر خالص عملکردی 800 میلیون یورویی (معادل 940 میلیون دلار) خود در نیمه اول سال جاری اطلاع داد و خاطرنشان کرد سودی که قرار بود به سرمایه گذاران پرداخت کند را کاهش داده است. این در حالی رخ داد که پاندمی کرونا فروش این شرکت را به شدت پایین آورده است.

بر اساس گزارش سی ان بی سی، میزان وخامت اوضاع وقتی معین می گردد که این عملکرد را با سود 10 میلیارد یورویی شرکت در بازه زمانی مشابه سال قبل مقایسه کنیم.

فروش گروه فولکس واگن در نیمه اول سال جاری 23.2 درصد سقوط کرد. از ماه می که قرنطینه های سراسری در دنیا باعث شد تقاضای خودرو به شدت پایین بیاید، عملکرد این شرکت در هر ماه از ماه قبل بدتر شده است.

به این ترتیب این خودروساز آلمانی خاطرنشان کرد که حالا در اجلاس سراسری ماه سپتامبر خود به هر سهم این شرکت 4.80 یورو سود برای سال اقتصادی 2019 پرداخت خواهد نمود، در حالی که قبلاً قرار بود 6.50 یورو به هر سهم سود تعلق بگیرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "ضرر 940 میلیون دلاری یک غول خودروسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر 940 میلیون دلاری یک غول خودروسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید