غضنفرآبادی: هنوز شکایتی از رئیس جمهور دریافت نکرده ایم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران (پانا) - سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به رسیدگی به پرونده شکایت دولتی ها از نمایندگان به این هیئت، تاکید نمود تا به امروز شکایتی از سوی شخص آقای رئیس جمهور به صورت مستقیم از نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان واصل نشده است.

غضنفرآبادی: هنوز شکایتی از رئیس جمهور دریافت نکرده ایم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به رسیدگی به پرونده شکایت دولتی ها از نمایندگان به این هیئت، گفت: تا به امروز شکایتی از سوی شخص آقای رئیس جمهور به صورت مستقیم از نمایندگان به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان واصل نشده است.

وی اضافه نمود: تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور از بعضی از نمایندگان شکایت هایی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده اند که در حال آنالیز آنها هستیم.

غضنفرآبادی از آنالیز بعضی از شکایت های رسیده به این هیئت اطلاع داد و اظهار کرد: تعدادی از شکایت ها آنالیز شده اند و بعضی دیگر نیز در جلسات آینده هیئت نظارت با دعوت از نماینده که از او شکایت شده و نماینده دولت آنالیز خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد: در پرونده هایی که تا به امروز آنالیز شده است، تمام موضوعات مرتبط با شأن و وظایف نمایندگی تشخیص داده شده است و هیچ پرونده درباره این شکایت ها به قوه قضاییه ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "غضنفرآبادی: هنوز شکایتی از رئیس جمهور دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غضنفرآبادی: هنوز شکایتی از رئیس جمهور دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید