ضروری است یک جنگ فراگیر علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شروع گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از بغداد الیوم، احمد عبدالساده تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی عراق سخنانی را در مورد اقدام تجاوزکارانه اخیر ایالات متحده آمریکا علیه حشد شعبی در منطقه ها مرزی مشترک با سوریه، عنوان نمود.

ضروری است یک جنگ فراگیر علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شروع گردد

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در سخنانی توضیح داد: برای اینکه اشغالگران آمریکایی دیگر علیه قهرمانان حشد شعبی دست به جنایت نزنند ضروری است یک جنگ فراگیر علیه آنها در عراق شروع شود.

وی در ادامه یادآور شد: این جنگ فراگیر در واقع باید بلافاصله پس از اقدام آمریکایی ها در ترور فرماندهان مقاومت در نزدیکی فرودگاه بغداد شروع می شد. به هر حال، اگر چنین جنگی علیه اشغالگران صورت نگیرد، آنها به جنایتهایشان علیه حشد شعبی و قهرمانان عراق ادامه می دهند.

این کارشناس عراقی اضافه کرد: باید کاری کرد که آمریکایی ها وادار به فرار از عراق شوند. لازم به ذکر است، ایالات متحده آمریکا بامداد روز دوشنبه تجاوز نظامی جدیدی را علیه گروه مقاومتی حشد شعبی عراق ترتیب داد. به همین دلیل، جنگنده های آمریکایی مواضع حشد شعبی در منطقه البوکمال واقع در مرزهای مشترک سوریه و عراق را بمباران کردند. منابع عراقی اعلام کردند که در جریان این تجاوز 4 نیروی حشد شعبی به شهادت رسیدند.

این اقدام ایالات متحده آمریکا واکنش های متعددی از سوی عراقی ها در پی داشت. در همین ارتباط، گروه های مقاومت با صدور بیانیه ای مشترک تأکید کردند: ما بارها اعلام نموده ایم که تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در خاک عراق با قانون اساسی این کشور در تعارض است.

در بیانیه مذکور بعلاوه آمده است: از همین روی، دیگر در برابر اقدامات خصمانه و تجاوزات ایالات متحده آمریکا علیه عراقی ها سکوت نخواهیم کرد. این پیامی است که آمریکایی ها باید آن را درک نمایند. آمریکایی ها همچنان هم به جنایات خود علیه مقاومت عراق ادامه می دهند. قطعاً انتقام خون شهدای حشد شعبی از آنها گرفته خواهد شد. دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضروری است یک جنگ فراگیر علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضروری است یک جنگ فراگیر علیه اشغالگران آمریکایی در عراق شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید