محله آرناووت کوی استانبول

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه قصد داریم یکی از محله های بسیار زیبا و معروف استانبول یعنی محله آرناووت کوی استانبول را به شما معرفی کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

محله آرناووت کوی استانبول

استانبول در نزد گردشگران ایرانی محبوب ترین شهر کشور ترکیه است. این شهر به دلیل دیدنی های گوناگون و امکانات رفاهی خوبش همواره پذیرای جهانگرد های خارجی و داخلی بوده و هست. همه می دانیم که نیمی از این شهر در قاره اروپا و نیم دیگرش در قاره آسیا واقع شده است به همین دلیل محبوبیتش باز هم بیشتر می گردد.

در این مقاله قصد داریم آرناووت کوی را که یکی از محله های بسیار زیبای ترکیه و استانبول است را به شما معرفی کنیم.

محله آرناووت کوی که بیشتر برای زندگی شبانه اش شناخته شده است، یکی دیگر از محله های استانبول است که درست در کنار بسفر قرار گرفته است. آرناووت کوی به دلیل عمارت های عثمانی و بعلاوه رستوران هایی با غذای دریایی نیز معروف است. در صورتی که به این محله بروید، جوان های محلی زیادی را می بینید که در کافه و رستوران ها جمع شده و به گفت و گو مشغول هستند. مثلا می توانید شب ها به خیابان Bebek Arnavutköy بروید و از شب زنده داری های معروف استانبول استفاده کنید. البته در طول روز این می توانید به Arnavutköy رفته و در میان خانه های لوکس و زیبایی که دارد، قدم بزنید.

آرناووت کوی در زبان ترکی (Arnavutköy) از محله یا شهرستانهای قسمت اروپایی استانبول می باشد که جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر را دارا می باشد.

در زبان ترکی:

آرناووت به معنی آلبانی

کوئی به معنی محله یا روستا می باشد

این محله بیشتر دارای جمعیت ترکان آلبانیایی می باشد که در این منطقه زندگی می نمایند.

دلیل نامگذاری این منطقه به این نام نبه دلیل وجود این جمعیت می باشد.

این محله در کنار محله معروف ببک قرار داره و به خونه های رنگارنگ معروف می باشد.

این محله که بیشتر برای زندگی شبانه اش شناخته شده است، یکی دیگر از محله های استانبول است که درست در کنار بسفر قرار گرفته است.

آرناووت کوی به دلیل عمارت های عثمانی و بعلاوه رستوران هایی با غذای دریایی نیز معروف است. در صورتی که به این محله بروید، جوان های محلی زیادی را می بینید که در کافه و رستوران ها جمع شده و به گفت و گو مشغول هستند. مثلا می توانید شب ها به خیابان Bebek Arnavutköy بروید و از شب زنده داری های معروف استانبول استفاده کنید.

البته در طول روز این می توانید به Arnavutköy رفته و در میان خانه های لوکس و زیبایی که دارد، قدم بزنید.

منبع: تاپ تراول

به "محله آرناووت کوی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله آرناووت کوی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید