مزارع کدام شهرستان ها بر اثر بارش تگرگ خسارت دیده است؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، وزش باد شدید و بارش تگرگ شب گذشته به مزارع و باغات شهرستانهای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.

مزارع کدام شهرستان ها بر اثر بارش تگرگ خسارت دیده است؟

به گزارش ، رییس جهاد کشاورزی شهرستان دالاهو گفت: بر اثر بارش تگرگ به 80 درصد از محصولات سردرختی این شهرستان خسارت وارد شده است.

فیض قربانی افزود: طی 24 ساعت گذشته در شهرستان دالاهو 12 بار بارش تگرگ داشته ایم که به درختان گردو، بادام، گوجه سبز، سیب، گلابی، زردآلو و زیتون این شهرستان خسارت وارد شده است.

خسارت 400 میلیارد ریالی بارش تگرگ در شهرستان صحنه

علیرضا حیدری فرماندارصحنه گفت:در پی بارش شدید تگرگ شب گذشته در شهرستان صحنه حدود 400 میلیارد ریال به باغات این شهرستان خسارت وارد آمد.

او افزود: طبق برآورد اولیه جهاد کشاورزی بارش تگرگ به بیش از 4 هزار و 900 هکتار از باغات و اراضی کشاورزی شهرستان خسارت وارد نموده است.

بارش تگرگ 51 میلیارد ریال به کشاورزان سنقر وکلیایی خسارت زد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی نیز در بازدید از مزارع و باغات خسارت دیده شهرستان گفت: به علت شدت بارش تگرگ در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 هزار هکتار از باغات و مزارع شهرستان دچار خسارت شده است.

خسروی افزود: کارشناسان کشاورزی طی ارزیابی های اولیه میزان خسارت به 3 هزار و 470 هکتار از مزارع را 10 تا 15 درصد و میزان خسارت به 240 هکتار از باغات شهرستان را 40 درصد ارزیابی نموده اند.

خسارت تگرگ به کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی شهرستان هرسین

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت: بر اساس آنالیز های کارشناسی بر اثر بارش تگرگ و وزش باد شدید شب گذشته به بیش از هزار و 873 هکتار از باغات، اراضی کشاورزی، گلخانه ها، تعداد 16 منزل مسکونی و تاسیسات خطوط برق حوزه بیستون خسارت وارد شده است.

او افزود: میزان خسارت بر اساس نوع و میزان کشت و شرایط استحکامات مسکونی و تاسیساتی بین 10 تا 60 درصد ارزیابی شده است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مزارع کدام شهرستان ها بر اثر بارش تگرگ خسارت دیده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزارع کدام شهرستان ها بر اثر بارش تگرگ خسارت دیده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید