نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال 2023 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال 2023 قبل از زمان وعده داده شده، رونمایی شد.

نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال 2023 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی وبلاگ تیم مسلم، کارخانه خودروسازی شورولت اعلام نموده بود که کوروت Z06، 2023 را برای رونمایی کامل در 26 اکتبر به نمایش می گذارد اما اکنون شورولت با نشان دادن طراحی بیرونی خودروی پرفورمنس، نمای کوروت موتور میانی را با طراحی ظاهری متفاوت و البته تهاجمی تر نشان داد.

عکس های جاسوسی نشان می دهد که این خودرو کوپه کاملا پوشیده شده و آنطور که شورولت قبلا اعلام نموده بود این کوپه با بال عقب بزرگی به بازار عرضه خواهد شد اما اکنون در عکس های جاسوسی گرفته شده خبری از بال های بزرگ عقب نیست و گویی این کارخانه خودروسازی این امکان را به اسم بخشی از یک بسته عملکردی اختیاری در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

گفته می گردد این خودرو 5.5 لیتری V8 از موتور مورد استفاده در ماشین مسابقه ای C8.R استفاده می نماید که می تواند 617 اسب بخار قدرت فراوری کند و نیرو را به وسیله گیربکس منبع Tremec به چرخ ها منتقل می نماید.

نوترین عکس از شورولت، اولین نمای واضح را در نمای بیرونی خودرو نشان می دهد که اکنون شاهد چرخ های منحصر به فرد و سایر تغییرات جزئی هستیم.

همه چیز در زیر کاپوت به نظر می رسد، اکنون دهانه مشبک نو، طراحی ورودی اصلاح شده و شکافنده جلویی تهاجمی تر است. متاسفانه قسمت عقبی به خوبی نمایان نیست و شورولت آن را پوشانده است؛ اگرچه عکس های جاسوسی نشان دهنده طراحی سپر نو، لوله های اگزوز چهارگانه و سایر ارتقاء اسپرت است.

شورولت تمام جزئیات را در روز سه شنبه 26 اکتبر رونمایی می نماید؛ انتظار داریم که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی خودرو، Chevy جزئیات بیشتری از Z06 را ارائه دهد.

جزئیات پیشرانه هنوز معین نیست و ما از اندازه به روزرسانی های داخلی به مدل با عملکرد بالا اطلاع نداریم، اگرچه انتظار ارتقاء داخلی قابل توجهی نداریم. شورولت Z06 را برای سال 2023 عرضه می نماید که احتمالاً به این معنی است که این خودرو به این زودی به نمایندگی های فروش نمی رسد. Chevy در دسترس بودن مدل را در پاییز سال جاری اعلام می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال 2023 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال 2023 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید