هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 6261 فرد غیر ایرانی مشمول واکسن در استان داریم و هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد و این همان شعار عدالت در سلامت است که آن را اجرا می کنیم.

هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد

غلامرضا شریف زاده در گفت وگو با وبلاگ تیم مسلم اظهار کرد: محموله 56 هزار و 400 دزی واکسن سینوفارم و اسپوتنیک وارد خراسان جنوبی شد که این امر واکسیناسیون را سرعت می دهد.

وی اضافه کرد: این محموله شامل 40 هزار دز واکسن سینوفارم، 8200 دز واکسن اسپوتنیک نوبت اول و 8200 دز واکسن اسپوتنیک نوبت دوم است که بین شهرستان های استان توزیع شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان نمود: با ورود این محموله سرعت واکسیناسیون در مراکز تجمیعی افزایش می یابد و اکنون برای افراد بالای 12 سال واکسن در اختیار داریم.

شریف زاده با اشاره به اعتراضات در خصوص کمبود دز اول واکسن برکت در استان، توضیح داد: از امروز افراد بالای 40 سال واکسن نوبت اول برکت را در استان خواهیم داشت و مسئله ای در تامین واکسن برکت نداریم.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 6261 فرد غیر ایرانی مشمول واکسن در استان داریم، اضافه کرد: هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد و این همان شعار عدالت در سلامت است که آن را اجرا می کنیم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی توضیح داد: تا به امروز 1010 نفر از اتباع خارجی نوبت اول واکسن و 241 نفر نوبت دوم واکسن را تزریق نموده اند و این اتباع هم مانند ایرانیان، در سامانه سلامت ثبت نام نموده و در زمان مراجعه هم هر نوع واکسنی که تمایل داشته باشند، تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تفاوتی بین ایرانیان و اتباع خارجی در تزریق واکسن وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید