ویجت و ویژگی های تازه به Memories گوگل فوتوز اضافه می شود

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، گوگل فوتوز قابلیتی به نام مموریز دارد که گوگل آن را مجموعه ای از بهترین عکس ها و ویدیوهای شما، چه در سال های گذشته یا چه در هفته های اخیر تعریف کرده که به شما اجازه می دهد خاطراتتان را مرور کنید. گوگل اغلب افکت های جالبی را به این تصاویر اضافه می کند که یکی از آن ها افکت های سینمایی نام دارد. برای مثال، ممکن است یک افکت زوم آهسته یا یک افکت متحرک در پس زمینه ببینید که یک تصویر دو بعدی را به یک تصویر سه بعدی تبدیل می کند. به همین علت گوگل اخیرا با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که از قابلیت های محبوب پردازش عکس و یادگیری ماشینی برای کمک به پر کردن برخی از جزئیات پس زمینه پشت سوژه اصلی که خیلی واضح نیستند، بهره خواهد برد.

ویجت و ویژگی های تازه به Memories گوگل فوتوز اضافه می شود

در پست گوگل آمده که: این خلاقیت های سرگرم کننده از یادگیری ماشینی برای تولید یک ویدیو به صورت سه بعدی استفاده می کنند، بنابراین می توانید عکس های خود را به شیوه ای واضح تر مشاهده کنید. اکنون ما جلوه های سینمایی را بهبود می بخشیم تا عکس های شما بسیار جالب تر از قبل شوند. فناوری یادگیری ماشینی قسمت هایی از پس زمینه پشت سوژه را پر می کند و به دوربین مجازی اجازه می دهد تا آزادانه تر حرکت کند و بهترین کادربندی را پیدا کند. این قابلیت نوعی کارگردانی برای عکس های شما به شمار میرود.

وقتی اپلیکیشن گوگل فوتوز را باز می کنید، گردونه مموریز که در بالای مجموعه تصاویر واقع شده است، انتخاب برخی عکس ها را آسان می کند. اما از هفته گذشته، گوگل خاطرات رویدادها را به اپ خود اضافه کرده که تصاویر و ویدیوهایی را که در طول رویدادهایی مانند شب سال نو، هالووین، تولدها، فارغ التحصیلی و غیره گرفته شده یا ضبط شده اند را هوشمندانه برای شما گردآوری کرده و به شما نشان می دهد. این تصاویر و ویدیوها می توانند از طریق کاربر تغییر نام داده شده یا حتی از مجموعه تصاویر حذف شوند.

کاربران همچنین می توانند از تنظیمات نو گوگل فوتوز برای مخفی کردن چهره های افراد دیگر یا حیوانات خانگی آن ها هم استفاده کنند. این کار تصاویر موجود در مجموعه عکس ها را محدود می کند و به کاربران اجازه می دهد فقط روی افراد، مکان ها و لحظاتی که می خواهند دوباره ببینند متمرکز بمانند.

همچنین ویجت گوگل مموریز برای کاربران اندروید و iOS، خاطرات آن ها را به صفحه اصلی گوشی هوشمندشان اضافه می کند، ویجت نو افراد و حیوانات خانگی در اندروید تصاویر دوستان، اقوام، سگ ها، گربه ها، ماهی ها و غیره را در صفحه اصلی به کاربران نشان می دهد. با ضربه زدن روی ویجت هم وارد اپلیکیشن گوگل فوتوز می شوید.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویجت و ویژگی های تازه به Memories گوگل فوتوز اضافه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویجت و ویژگی های تازه به Memories گوگل فوتوز اضافه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید